Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

küçükken metin2 yüzunden başıma gelenler


Bu dıbına kodumun oyunu yüzünden başıma gelmeyen anı kalmadı ilkinden başlıyım tutarsa diğer anılarımıda yazarım.

7.sınıfta SBS ye az kalmıştı bense sınavda Metin2 sorcaklar gibi oynuyodum yemeyip içmeyip bu oyunu oynuyordum babam kaç kere dövsede oynuyordum

Yine bir akşam metin2 oynarken bi baktım Kıskançlık metni metinler o kadar çok sık çıkmıyordu ve denk gelmiyordu. Giriştim metine sağlı sollu kesiyorumm derken aşırı derecede sıççağım geldi lan metnide bırakamam ama çokta vardı artık sandalyeden indim yerde kıvranarak kesiyordum metni en sonunda dayanamadım
eşoftmanımı sıyırdım ve halıya sıçtım çünkü metni kesmem lazımdı beyler ve çok mutluydum ordaki slotlardan abonoz küpe düşmüştü.

Ama mutluluğum uzun sürmedi ve kokuyu alan babam odama daldığı anda bilgisayarın monitörünü söküp camdan aşşa benide kapıdan dışarı attı.

Edit:Olay %100 gerçektir ilgi olursa diğer yaşadığım anılarıda anlatırım                              

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı küçükken metin2 yüzunden başıma gelenler. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/12/kucukken-metin2-yuzunden-basma-gelenler.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "küçükken metin2 yüzunden başıma gelenler"

Yorum Gönder