Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

SanJaR - Cefa Şarkı Sözleri / Sözü


SanJaR - Cefa Şarkı Sözleri / Sözü

Söz Verdim Kendimi Üzmemeye,
Sana Gülmemeye Daha Ölmemeye Gel Demem
Bide Sevmemeye Gitmemeye Ölsemde Hasretinden Ben Sevmem
Ölüm Olsa Bile Seni Affetmem! Seni Aradığımda Beni Kahretmen !
İşte Sorun bu Herşeyi Mahvetmen Birdaha Seni Resmetmem
Yüreğime Kızıyorum Adeta Beni Kale Al Ve Bir Kahve Daha
40 yılın Hatrına Nefsi Müdafa Bu Acı Gözlerime Vurdu Son Defa.
Kendime Kızdım bin Defa Yine Özledim Ama Seni Yok bi Sefa
Yine Aradım Seni Son Defa Yine Elime Kaldı Bin Cefa.

Yok bir Biçim Gel bi içim  Gel Gözlerinde Sarhoşluk için
Sütten Ağzı Yandı Bu Kaanın Hepiniz Üstüme Geliyo Utanın.
Canım Benim Yazık Olan Emeklerim Yine Beklerim Mutlu Et Derim
Kendime Küfrettiğim Her Gecede Bugün Aynı Gine Gizli Gizli Özledim
Bi Kılıç gibi Nefesimi Kestin Sen duymak istediğim Tek Sestin
Kolaymı Beni Terketmek Yerine Hatalarımı Gösterseydin
Şimdi Boş Ellerim Sonsuza Yar Mı dersin Hangi Yabancıya.
Beni Öldürmedin Aslında Bir Mermi Koyup Gittin Tabancaya.
Bana Sev Derler Sevgiyi Bilmeyen İnsanlar Sevgi Bekledim
Koşarak Giden Umutlarımın Hayallerimin Arkasından Emekledim
Nede Pes Dedim Yine Güç Dedim Bugün Öl Dedim Yine Dur Dedim
Ama  Seni Bugün Özlerken Yemin Olsun Suratını Aklıma Getirmedim
Bu Adam Yine Hergün BEKLER Yollarımda Kalbim Tekler
Sen Değilde Seni Unutmayı Ben Dahil Bunu Herkes Bekler
Sevmekten Sevmekten Farklı Bir Hazırdayım Beni Kasmayın Sulup Atmayın
Durup 2 yılı Aklımdan Çıkartayım !
Şarkıların Canı Cehenneme Canı Cehenneme Aşk Sözlerinin
Ciğerim Su Yerine Acı Toplar Ben Ne Gibi Bi Oyunun İçindeyim
Bu aşk Varya Bu Adamı Yıkar Geçer Size dostlarım Aman Kaçın Derim
Yeter Artık Söyle Gözlerini Birdaha Rüyalarıma Sakın Gelmeyin!
Dön Deyip Bana Gülmeyin Öldürmeyin Onu Sevmeyi Denemeyin
Ona Benzer Kim Varsa Durun Onu Bana Sakın Göstermeyin
Meğelliyim Kan burumuş Gözlerini Unutamıyorum O kötü sözlerini

Nefretini Hasretini Herşeyini Al git Artık Bendeki YERİNİ !

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Müzik Dünyasından Şarkılarda Olsun konu Başlığı SanJaR - Cefa Şarkı Sözleri / Sözü. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/sanjar-cefa-sark-sozleri-sozu.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "SanJaR - Cefa Şarkı Sözleri / Sözü"

Yorum Gönder