Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

1.50 Boyundaki Kız Arkadaşa Verdiğim Ayar


Bi gün okuldayız. Arkamda bi arkadaş var kız. Normal arkadaşız sevgili değiliz. Ben 1.80 boyundayım kız 1.50. Benim tikim var beyler. Hem de aşırı biraz. Neyse sırada oturuyom ben. Kız tikimle oynamaya başladı. Yapma dedim dinlemedi. Ayar kolluyorum öyle. Birden '' Hahah 1.80 boyundaki oğlanı hoplatmak çok kolaymış lan " dedi. Ve ampul yandı kafamda " 1.50 boyundaki kızı da hopatmak kolaydır, sen iyi bilirsin" dedim. Müdürün odasına omuzlarda
gittim. Bu da böyle bi anımdır.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı 1.50 Boyundaki Kız Arkadaşa Verdiğim Ayar. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/150-boyundaki-kz-arkadasa-verdigim-ayar.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "1.50 Boyundaki Kız Arkadaşa Verdiğim Ayar"

Yorum Gönder