Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Zarın Yırtıldı Dedi


Evet bunu duyduğumda şok oldum. Olayın aslı şöyle yine bir gün sabah uyandım elimi yüzümü yıkadım. Ama ters giden birşey vardı amk bir başım dönüyor sorma gitsin. Anlattım pedere dedi hastaneye gidelim belki birşey vardır


diye gittik hastaneye bulduk doktoru dedim doktor bey başım çok kötü dönüyor kulaklarımda da bir ağrı var diye amk orospu çocuğu inceledi beni sonra demez mi senin zarın yırtık diye amk babam kalktı ayağa ne diyon lan sen gavat diye doktora yumruk attı ben tekmeliyorum amk sonra adam altta bağırırken kulak zarı amk
orospu çocukları dedi biz utandık neyse doktordan özür diledik ama adam şikayetçi oldu mahkemede falan 1 ay uğraştık. Gelenek bozulmasın buda böyle bir anımdır.

Edit:kız değilim amk dallı daşaklı adamım


-sehpayacarpanparmak

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Polemik Konusu / Takara Tukara konu Başlığı Zarın Yırtıldı Dedi. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/zarn-yrtld-dedi.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Zarın Yırtıldı Dedi"

Yorum Gönder