Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Babam Prezervatifimi Çalmıştı


Yaklaşık 4 sene önce felandı ve ben üniversitede 1.sınıftaydım. Yarıyıl tatili geldi ve tabi ben bütlere kaldığımdan 2 hafta geç gittim eve. Cüzdanda her ihtimale karşı bi tane prezervatif taşırdım amk nolur nolmaz diye. Neyse ben tatilde eve geldim. Bi gün canım sıkıldı çarşıya doğru indim ve cüzdanda parada yok tabi normal olarak bende babamdan para istedim 20 lira verdi bende benim cüzdanı benim odada bırakıp gittim çarşıya.


Neyse kahvede arkadaşlarla oyun felan oynadık bi yemek derken akşam eve geldim. O zaman cüzdanı hiç kontrol etmedim. Akşam
cüzdanı elime aldım bakıyom öyle boş boş ve birde ne göreyim, benim prezervatif yok amk. Düşündüm düşündüm nolur diye ve aklıma bi tek babam geliyor, başka kim alacak amk,ama olamaz diyorum .Piç o günün ertesi sabahı duştan çıktı ardından annem girdi duşa. Başımdan kaynar dular döküldü lan. Babam bildiğin benim cüzdanda ki prezervatifi almış... Senin ben amk baba. isteden vermicezmi lan niye çalıyon amk.

Edit: Yalanım varsa en adi orospu çocuğuyum. Dediklerimin hepsi doğru.

Edit2: @2 ye saygı duyuyorum. Bunlar özlenilen manzaralar. Ne kadar ayar versende şukunu verdim panpa.


@2 Bi insan 2 kere hata yapmaz


@2 zılgıtlar eşliğinde gibmiş
@2 gibmiş beyler.
@2 gibip atmış
@2 kucağa alıp hoplatmış beyler
@2 zütüne kaçırmış
@2 amı zütü dağıtmış
@2 beyler adam çok ciddi
@2 yardırmış
@2 ile konuştum bir daha yapmayacakmış öyle şeyler
@2 gereken cevabı vermiş
@2 gibmiş ama çocuk yapmamış.
@2 kaçarı yok, @2 her zaman giber.
@2 gibmiş ama yine de akıtmamış.
@2 dıbını ızdırabını gibmiş dağılın
@2 hunharca ve umarsizca bosalmış
@2 gibip soy ağacına boşalmış.
@2 ü durdurmaya çalışmak saçmalık olurdu.
@2 mıncırmış
@2 mantıklı gibmiş.
@2 hunharca gibmiş.
@2 beyler tansiyonum düştü
@2 giberken düşündürmüş.
@2 ölümsüzlüğün formülünü bulmuş.
@2 umarsızca gibmiş.
@2 kanırtmış.
@2 çok pis gibmiş
@2 yine yapmış yapacağını.
@2 havaya atmış, yere düşmeden gibmiş.
@2 yerle bir etmiş.
@2 ters domaltıp düz gibmiş.
@2 şimdi gibmiş, eylülde ödemeye başlayacakmış.
@2 gibişim engellenemez demiş.
@2 içinde gezdirip cumshot yapmış.
@2 giberken caps almış.
@2 giberek öldürmüş, sonra üzerine gazete örtüp gitmiş.
@2 pervasızca gibmiş.
@2 giberken öldürmüş.
@2 namus meselesi haline getirmiş
@2 her türlü her pozisyonda demiş, yine gibmiş.
@2 biyoloji öğretmeni gibi gibmiş.
@2 her turlu giber yine gibmis
@2 koşarken gibmiş.
@2 gözlerini kırpmadan köklemiş.
@2 şartlar ne olursa olsun giberim demiş.
@2 downloadı yarıda bırakıp gibmiş.
@2 kazma kürekle dalmış.
@2 gibmiş, kalanı hani bana hani bana demiş.
@2 açıklamalı gibmiş.
@2 kısır azgınlığıyla gibmiş.
@2 yine yerinde bir gibiş yapmış.
@2 öğretmen masasına yatırmış gibmiş, naughty america ferresi gibi olmuş.
@2 önce küçük düşürüp, sonra ağır gibmiş.
@2 pervasızca saplamış.
@2 yannanlamış.
@2 etek üstünden gibmiş.
@2 1 fiyatına 5 kere gibmiş.
@2 her türlü giberim, kaçarı yok demiş.
@2 anancılardan sonra ilaç gibi geldin helal bin.
@2 bakireliğini bozmadan gibmiş.
@2 timsah gözyaşıyla gibmiş.
@2 hunharca gibmesıne rağmen prezervatif takarak olası bir pişmanlıktan korunmuş.
@2 giberken eğitmiş.
@2 tuzlu ayran getirin beyler gözlerim karardı
@2 iğne deliğinden

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Polemik Konusu / Takara Tukara konu Başlığı Babam Prezervatifimi Çalmıştı. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/babam-prezervatifimi-calmst.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Babam Prezervatifimi Çalmıştı"

Yorum Gönder