Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

sevgiliniz ile yaşadığınız komik diyaloglar

Sevgilinizle birliktesiniz veya sevgiliniz ile buluşma yerine gittiniz. Bu sırada tam dilinizin ucuna birşeyler geliyor ve bir anda aklınızdan geçen saçma sapan şeyler dilinizden dökülüyor. İşte o an sıç.. ğınız ve sıvama anıdır. Sizlerde böylesi komik ve bir o kadar da zor durumda kaldığınız diyolog varsa bizimle paylaşabilirisiniz. Vurun geyiğin dibine :)

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Polemik Konusu / Takara Tukara konu Başlığı sevgiliniz ile yaşadığınız komik diyaloglar. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/sevgiliniz-ile-yasadgnz-komik-diyaloglar.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

27 Yorum Yapıldı "sevgiliniz ile yaşadığınız komik diyaloglar"

  1. ilk ben yazdımya laaa :)12 Mart 2014 08:59

    içinde bol kıskançlık olan absürd diyaloglardır.

    - farkettim
    + neyi?
    - otobüste yanına oturan kıza baktın
    + valla billa bakmadım
    - hayır ben gördüm yaa baktın...!!!
    + yaa bakmadım işte alla allaaa...
    - !!!
    + ???
    - o zaman o sana baktı..!!!
    + haydaaaa =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakim hakstıbıl12 Mart 2014 09:11

      +bi versen diyorum
      -nasıl?
      +versen diyorum
      -yuh artık
      +tuzluğu... =p~

      Sil
    2. ankara'da sakarya caddesinde sevgiliyle beraber yürürken, çiçekçi bi çocugun çiçek satması sonucu ortaya çıkan diyalog;
      çiçekçi çocuk=ç , erkek=e, kız veya kadın= k;

      ç: abi alsana güzel ablama şu çiçeklerden.
      e: ne kadar ?
      ç: 15 lira abi.
      e:sen 15 lirayı ver ben o güzel ablayı sana vereyim.
      k: aptalsın xxx.
      ç ve e : hahahaha

      Sil
  2. ver coşkuyu12 Mart 2014 09:00

    geçen gün tam işe koyulacaktık baktık ki kutuda prezervatif bitmiş..sevgilim aşkım kondom bitmiş dedi bende aşkım eskisini yıka oyle yapalım dedim ikimizde gülmekten ölüyoduk:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevişirken pozisyonu tutturamadık içinden çıktı iki üç kere bunun üzerine;
      ben:* koyucam yaaa
      o: zaten koymuyomusun :D

      ve o gece gülmekle geçer

      Sil
  3. e: erkek
    k: kadın

    e:yavrum az bekle de şurdan bi bira alayım.(arabayla yolculuk yapılırken hemen sağda bi tekel bayii görülüp durulmaktadır)... (buz gibi bira alınmıştır)
    k:hayatım araba kullanıyorsun ne gerek vardı şimdi biraya?
    e: çok susadım ama yavrum.
    k:he susadııııın? pardon o zaman.. demekki bizde bi anormallik var hayatım susadığımızda su içiyoruz biz.
    e: ama yavrum bu da arpa suyu.
    k:....!?????? =p~

    YanıtlaSil
  4. - ooof aşkım bi salmışım varya ölücen kokudan
    +lan yine mi sen beni boğmak istiyorsun
    -dur aşkım bi götümü kaşıyacağım ooooohhh ne kaşınıyor yaw!!!

    YanıtlaSil
  5. öylesine tartışmada
    + bana artistlik yapma.
    - artiz mii ne artizi artiz ne arar la bazarda?
    + haha şapşalsın. :d

    YanıtlaSil
  6. sevgili uzanır, romantik bir andır. kız da romantizmi arttırmak için sevgilinin omzuna yatmayı ister(ama maldır işte).
    - aşkım geliyorum kay.
    + hönk

    fırlama erkek, fırlama kız arkadaşına güya erkek arkadaşı muamelesi yapar.
    - lan aşkım kız olsam sana veriridim ha.
    + aşkım bende kız olsam sana veriridim.

    + aşkım kalkınca arkama bak birşey varmı
    - bunu bu günler haricinde de söylesen olmazmı?

    YanıtlaSil
  7. dermansız dertli12 Mart 2014 09:03

    - sevgilim birden oburlaşsam 100 kilo olsam beni yine sever miydin?
    - işim olmazdı
    - çok hainsin
    - daha da hain olabilirim. hatırlatırım sana hiç seni seviyorum demedim ben nerden çıktı "yine" sevmek?
    - bu hainlik değil ki hayvanlık!
    - saçmalama karizma yapıyorum sadece
    - bayılıyorum bu karizmatik haline aşkım
    - canıımm
    - bitanem

    YanıtlaSil
  8. - aşkım şu sarışın sana bayıldı
    - hadi ya nerde hangisı?
    - şu ya şu
    (aradan zaman geçer)
    - olm baksana
    - ya bi dakka karı sayiden bakıyo mu onu anlamaya çalışıyorum
    - fesupa... $-)

    YanıtlaSil
  9. doncukduruyoboncuköldü12 Mart 2014 09:04

    sevgilinin facebook adresine şifre değişikliği nedeniyle girilmemektedir.amaç adresi kurtarmaktır.kurtarma işlemleri sırasıyla yapılırken bir soru ekranda belirir.

    ilk hayvanının adı?(sanırım adresi açarken bu soruya cevap vermiş)

    sevgili aranır ve bu sorunun cevabı istenir.cevap ise bir hayli enteresan ve ilginçtir.

    -köpektir o.
    +asdfgj nasıl yani?
    -yani ilk hayvanım köpek.
    +ilk hayvanını değil adını soruyorum.
    -hee o zaman dumandır duman.


    telefon kapanır.kutucuğa duman yazılır fakat kabul etmez.gerçekten de o sorunun cevabı köpektir.köpek.

    YanıtlaSil
  10. erkek telefonda başka şehirdeki sevgilisi uyandırmaya çalışmaktdır.

    erkek: hayatım haydi kalk bak servisi kaçırıcaksın
    kız: uaaaah yaaa biraz daha uyuyayım yaa
    erkek: kalk lan çalış bana para getir ,ben kumar oynicam arkadaşlar kahvede bekliyor
    kız: ne diyosun be sen manyak !
    erkek puhahaha!

    (bizzat yaşanmıştır)

    YanıtlaSil
  11. - köpek alalım biz ya. aa evlencektik di mi zaten, golden retriever'ımız olsun bi tane.
    - sen evlenme teklifimizi de ciddiye almadın zaten, sıçtın içine.
    - hadi ordan be, duyan da ciddiydin sanıcak. iki ciddi laf edilmiyo ki senle.
    - o zaman artık ciddileşmenin vakti geldi sanırım hanımefendi.
    - gelmiştir tabi artık.
    - hmm şimdi... hmmm... nasıl söylesem bilemiyorum.
    - söyle hadi söyle uzatma fazla.
    - hamileyim ben.
    - benden değil valla. hangi ******dan peydahladıysan git ona söyle.
    - çok öküzsünüz bayan.

    YanıtlaSil
  12. - sinemaya gidelim.
    * tamam gidelim bak bakalım hangi filmler varmı$ bu ara.
    - waterboy var gidelim mi ?
    * yok mu ba$ka film, bi de yakında nerde oynuyo.
    - yok yok, hadi gidelim, komik film komik! hem bak ortaköy'de de varmı$.

    (sinemaya doğru yürürken)

    * kaçtaymı$ film ?
    - bilmem ?
    * e demin neye baktın gazeteden ?
    - film nerde oynuyo ona baktım.
    * ...

    YanıtlaSil
  13. Sevişmenin en ateşli yerinde benim alta onun üste geçmek için yer değiştirmek istememiz , benim yakaladığımız tempo ve ahengi bozmamak adına hızla hareket etmem , aynı hızla yatağın arkasındaki tahtaya kafayı geçirmem ve ikimizinde deli gibi gülmesi

    YanıtlaSil
  14. - ne düşünüyorsun ceren?
    - gerçekten bilmiyor musun?
    - hayır?
    - ne zaman anladın ki beni zaten?
    - geçen ay bizim evi su bastığında da ilgisiz davrandın zaten.
    - ne demek ceren yarım saatte sizin evdeydim. kovalarca su taşıdım. daha ne yapsaydım?
    - ilk tanıştığımızda anlamalıydım zaten. annem grip oldu diyerek ihmal etmiştin beni günlerce.
    - gerçekten hastaydı ama ceren, haksızlık ediyorsun?
    - ben mi haksızlık ediyorum. konuşma benimle?
    - tamam tamam özür dilerim.
    - üüüüğğ! sinirlerim bozuk zaten hep senin yüzünden
    - beni seviyor musun?
    - elbette ceren
    - neden benim yaptığım gibi sevgii notları yazmıyorsun bana o halde?
    - .......
    - hahahahahaha (gözlerine bakar) hahahaha!
    - ?
    - üüüüğğğğ!
    - güzel gözlüm ağlama lütfen
    - sadece o kadar mı?
    - ?
    - bil bakalım canım ne istiyor?
    - ne istiyor güzelim?
    - bana mı soruyorsun? bir kez bilemedin zaten, beni hiç anlamıyorsun
    - bebeğim elbette anlıyorum seni!
    - "e" leri açık söyleme. meler gibi! hem bu kravat ne böyle davete bununla gidilir mi?
    - nesi var annemin hediyesi diye sevmiyorsun sen bunu?
    - ne ilgisi var atacan! hem dik yürüsene kambur duruyorsun yine
    - neyin var senin ceren?
    - madem anlamıyorsun ben de söylemiyorum? bana ilgin kalmadı senin.bana dokunmak bile hoşuna gitmiyor artık
    - olur mu öyle şey gel buraya sarılayım sana bir
    - aaa! dur şimdi sırası mı elbisemi buruşturacaksın, saçlarımın ucunu düzelttirdiğimi bile farketmedin sen benim
    - .......... (iki dakika suskunluk)
    - şimdi neler düşünüyorsun atacan?

    YanıtlaSil
  15. k- sinemaya gidelim mi?
    [erkek evden çıkmak istememektedir]
    e- gidelim tabi aşkım benim, canım [sarılır ve orasını burasını öpmeye başlar]
    k- ki ki ki ki
    [erkek öpüşme işini ileri götürür, önsevişme falan derken cima etmeye başlarlar]
    [sevişme sonrası]
    e- hadi kalk sinemaya gidelim minnoşum. [öper falan]
    k- ki ki ki. ama sinema saati geçtiiii...
    e- tüh. yarın gideriz minnoşum kaçmıyor ya... [öper falan]
    k- tabii aşkım. yarın gideriz.

    YanıtlaSil
  16. sabahın beşi pencere önünde durup manzara seyredilir. yukarıda muhteşem bir yeni ay bir tepenin üstünden görülmektedir. romantizmin doruğa ulaşma ihtimali olan bir durumdur. bu hayalimi gerçekleştirmek amacıyla:
    + ay'a baksana ne kadar güzel.
    sevgili gösterdiğim yöne uzun uzun bakar bakar sonra bana dönerek:
    + yarısı nerde lan bunun..

    yine de bişey diyemedim be. güldüm geçtim

    YanıtlaSil
  17. sevgiliyle ev bakılır, emlakçı emlakçı gezilir..mekan sarıyer acarlar.

    kaka- iyi günler beyfendi burda bir osman emlak varmış?
    güvenlik- osman emlak mı?
    sevgili*- evet evet osman emlak
    kaka-osman olmazsa bir de acarlar emlak var dedilerdi??
    güvenlik şaşırır susar biraz daha sonra...

    güvenlik-osman emlak yok da hasbik emlak var??
    sevgili-ne? ahhahaha? şaka yapıyorsunuz herhalde?
    kaka- ımphhhaaahahahaha

    güvenlik şaşırmış ve üzülmüştür, dünyası kararmıştır yüzüne iki genç koptuğunda.
    hüzünlü hüzünlü
    güvenlik-evet hasbik emlak der
    ve bu hikeye de burda biter.

    YanıtlaSil
  18. k-bakma yaa!
    e-ne? hı?
    k-gördüm işte baktın o kızın bacaklarına!
    e-kim? hangi kız?
    k-bana soruyla cevap vermezsen daha inandırıcı olursun.
    e-peki. ama bakmadım valla kimseye. hangi kızdan bahsediyorsun sen?
    k-off! yalancı! ben de giyeceğim öyle popomun altında etek. görürsün!
    e-kırarım o güzelim bacaklarını!
    k-bakma o zaman sen de!
    e-e sen de baktın!
    k-o benim hemcimsim. istediğim gibi bakarım.
    k-offff....ama kız çok güzeldi ya... kıskandım sen ona bakınca. kız da bağırmış resmen benim donumun rengini görün diye!
    e-ben onunla sevişmiyorum ama.
    k-benimle sevişip onu düşünürsen ne olacak?
    e-haydaaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  19. -hiiiiii... ay canıımmm...
    -efendim tatlım
    -ay sana demiyorum yaa şu kediye bak ne güsel dimi pofidik pofidik
    -haa.. evet evet güzel...hadi gidelim gec kalcaz
    -yaa dur yaa sevelim biraz yaa..
    -ya kızım gec kalcaz diyorum... yürüsene be
    -yaa dur yaaa ( kucagına alır kediyi) habülü bübülü ne tatlı şeymisin sen yaaa.. hadi morsi sende sev yaa..
    -(elini uzatır) ay ay ay kedicik, kedicik, kedicik.
    -miiiarrvvoowwwwww ,, çızırrrrttttttt
    -ahhhh, ulan ibnenin evladı ne tırmıklyon... ( döver kediyi)
    -yaa morsi yaa iğrencsin yaaa... tiksincsin yaaa....
    -tamam tamam hadi geç kalcaz gidelim....

    ...gec kalırlar

    YanıtlaSil
  20. çember sakal traşı olduktan sonra

    -ya aynı ibn-i sinan gibi oldun
    ibne sinan kim lan ne diyon sen
    - ne ibnesi ya ibni
    o kim amk ?
    -?!!
    he tamam ibn-i sinan
    -tamam
    peki tamam hadi çıkalım. ;-(

    YanıtlaSil
  21. romantikmiyimneyim12 Mart 2014 09:13

    -içimde bi üzüntü var hüzüncan
    -aa neden hayatım ne oldu?
    -bilmem bişi olmadi ama ya olursa
    -nasıl yani (mavi ekran)
    -ya kötü bişi olursa ve sen benim yanımda olmazsan
    -ne diyosun klinikcan anlayamıyorum güzelim
    -ya sen başka kızlara bakmaya calişirsan diye üzülüyorum
    - hııııı (nasıl ya??)
    -bak yapar mıyım hiç bile demiyosun, demek ki haklılık payı var üzüntümün
    -aman be güzelim yaaa... x-)

    YanıtlaSil
  22. Özlenen cümleler bütünüdür ve yanınızda olmadığında eser aklınıza ancak.

    ERKEK: Şiwan işte ya, başka bir şey dinleyemiyorum ki...Şiwan şöyle,Şiwan böyle..Şiwan dünyanın en mutlu insanı, the best of şiwan (diye tüm konuşma boyunca başlayıp bitmeyen bir diyalog ki kızımız şiwan sevmesine rağmen şaşkın ve yorgundur)

    Kadın: Tamam o zaman beni istemeye Şiwan'la gelirsiniz?Rica et de benim için de bir türkü bestelesin o zaman canım.

    ERKEK: Ya ama çok iyi, inanılmaz,artık rahat da anlıyorum...(devam eder)

    Kadın: Şimdi sen beni mi seviyorsun Şiwan'ı mı?Kıskanıcam valla!

    ERKEK: Ya aşkım sanki şiwan'ın altına yattım diyorum sana, dinliyorum sadece

    telefon kapanır.

    YanıtlaSil
  23. erkek spor salonundan çıkmıştır, yürürken de sevgilisiyle telefonda konuşur
    -napıyosun
    +...
    -...
    + aşkım bi şıtırtı var ya telefondan mı acaba
    - bilmem aşkım ben duymuyorum
    + zuhahah
    - ne oldu hayatım?
    + puhaha ben galoşları ayağımda unutmuşum diyorum bu insanlar bana neden garip garip bakıyo
    - ay aşkım yaa hehe

    YanıtlaSil
  24. sevgili oynadığı god of war'dan bir sahne anlatmaktadır.
    - bak şimdi bi tane portal var böyle köpekleri tekmeyle atıyosun içine, portal ne biliyosun di mi?
    - olm portalı mı anlatıyosun bana mage'im var benim, portal bizim işimiz.
    - heuehueh mage kardeşler diye de dükkan açalım sana "portal bizim işimiz"

    YanıtlaSil