Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Geçtiğimiz günlerde hangi ülkenin prensesleri 13 yıldır saraylarında esir tutuldukları için anneleri BM'den yardım istedi

Geçtiğimiz günlerde hangi ülkenin prensesleri 13 yıldır saraylarında esir tutuldukları için anneleri BM'den yardım istedi

Cevap: Suudi Arabistan

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Sorunun Cevabını Arıyorum konu Başlığı Geçtiğimiz günlerde hangi ülkenin prensesleri 13 yıldır saraylarında esir tutuldukları için anneleri BM'den yardım istedi . Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/gectigimiz-gunlerde-hangi-ulkenin.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Geçtiğimiz günlerde hangi ülkenin prensesleri 13 yıldır saraylarında esir tutuldukları için anneleri BM'den yardım istedi "

Yorum Gönder