Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

iOS 7.1 güncellemesi yayınlandı

Apple uzun zamandır beklenen iOS 7.1 güncellemesini akşam saatlerinde yayınladı. Apple'ın eylül ayından bu yana yayınladığı en geniş güncelleme paketi olma özelliği taşıyan iOS 7.1 kullanıcılara sunuldu. Güncelleme yeni nesil iPhone ve iPad'lere indirilebiliyor.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Telefon Haberleri konu Başlığı iOS 7.1 güncellemesi yayınlandı. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/ios-71-guncellemesi-yaynland.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

14 Yorum Yapıldı "iOS 7.1 güncellemesi yayınlandı"

  1. güncellemesi gelmiştir.

    güncelleme ile birlikte gelen yenilikler:
    carplay

    araba için tasarlanmış ios deneyimi

    iphone’unuzu carplay özellikli bir araca bağlamanız yeterlidir

    telefon, müzik, harita, mesajlar uygulamalarını ve 3. parti ses uygulamalarını destekler

    siri ve arabanın dokunmatik ekranı ve düğmeleri ile denetleyin

    siri

    siri’nin konuşmanızın bittiğini otomatik olarak algılamasına alternatif olarak konuşurken ana ekran düğmesini basılı tutup işiniz bittiğinde düğmeyi bırakarak siri’nin ne zaman dinleyeceğini elle denetleyin

    çince (mandarin), ingiliz ingilizcesi, avustralya ingilizcesi ve japonca için yeni, kulağa daha doğal gelen erkek ve kadın sesleri

    itunes radio

    öne çıkan istasyonlar’ın üst tarafındaki arama alanı ile favori sanatçınızı veya parçanızı taban alan istasyonları kolayca yaratın

    şu an çalınan ekranında düğmeye bir dokunuşla albümler satın alın

    iphone’unuzda, ipad’inizde veya ipod touch’ınızda reklamsız itunes radio’nun keyfini çıkarmak için itunes match’e abone olun

    takvim

    etkinlikleri ay görüntüsünde görüntüleme seçeneği

    birçok ülke için otomatik olarak eklenen ülkeye özel tatiller

    erişilebilirlik

    kalın font seçeneği artık klavye, hesap makinesi ve birçok simge şeklini içerir

    hareketi azalt seçeneğine artık hava durumu, mesajlar ve çoklu görev kullanıcı arayüzü canlandırmaları da dahil edilmiştir

    yeni, düğme şekillerini görüntüleme, uygulama renklerini karartma ve beyaz noktayı azaltma seçenekleri

    iphone 5s üzerinde hdr’yi otomatik olarak etkinleştirmek için yeni kamera ayarı

    daha fazla ülkede icloud anahtar zinciri desteği

    facetime aramasını başka bir aygıtta cevapladığınızda arama bildirimleri otomatik olarak silinir

    ana ekran’ın ara sıra çökmesine neden olan bir hatayı düzeltir

    touch id parmak izi tanımayı iyileştirir

    iphone 4 için performansı artırır

    10.000’den büyük sayılar için mail’in okunmamışlar etiketi görüntüsünü düzeltir *

    yazarın notu: olm hayvan gibi hızlandı lan!

    YanıtlaSil
  2. sosyomat ve yonja entegrasyonu ile göz dolduracak işletim sistemi.

    YanıtlaSil
  3. Helal olsun appleye. Adamlar çalışıyor. Yazılım konusunda on numara. Sony experiadayım. İphone 6 çıksın kesin geçecem appleye

    YanıtlaSil
  4. keramettin uslu12 Mart 2014 01:36

    YÜKLENİYOR :)

    YanıtlaSil
  5. Türkçe siri neden yok :(

    YanıtlaSil
  6. Yani inanılmaz , muhtesem iphone 5s de hız resmen 2 ye katlanmis su ana kadar hicbir guncellemeden bukadar menmun kalmamisdim

    YanıtlaSil
  7. ohaaaaaaaaaa12 Mart 2014 01:37

    Tek kelime ile süper olmuş. Yemin ederim cihaz uçuyooooorrrrrr harika. Seni seviyorum apple :)

    YanıtlaSil
  8. Yorumluyorum Bi Bakın AMK12 Mart 2014 01:37

    Evet başlayalım 1)siri Türkçe değil 2) denetim merkezi seçeneği çoğaltılmamış 3) video çekim gücü diğer telefonlarda 4k ya geçmişken 5s halen eski modda 4) iradio Türkiye için aktif hale gelmemiş.. Peki olmuş olanlar var mı? -şarj süresi nasıl -sıtabilite nasıl -wifi ve 3G çekim gücü bağlanma hızı nasıl -programdan atmalar kendi kendini resetlemeler giderilmiş mı -tuş takımı ses tonlarında yaşanan patlamalar giderilmiş mı -telefonu kapatırken ekranda beliren beyazlama giderilmiş mi -ses tonu seviyesi artmiş mı -sizlerin bildiği başka eksiklikler varsa giderilmiş mı burdan paylaşırsanız seviniriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al sana yorum :)12 Mart 2014 01:38

      Babamın telefonunu güncelledim kesinlikle tepki süresi süper olmuş hiç bi telefonun bu kadar hızlı tepki verdiğini görmedim abartmıyorum kısaca arayüz cidden çok hızlanmış kesinlikle iphone 4 gibi cihazlarada performansta etkisi olur ama pil konusunda birşey diyemeyeceğim.Appleyi bu yüzden seviyorum android gibi baştan savma güncellemeleri yok(android kullanıyorum)

      Sil
  9. 5s kullanıyorum gözle görülür hızlanma var telefonda arama ekranı değişmiş parmak izine kısa yol yapılmış, telefon rokete taktı :)

    YanıtlaSil
  10. Ben iphone 4 ume yukledim telefon gayet hizlandi

    YanıtlaSil
  11. sukura bakma12 Mart 2014 01:39

    Bir guncellemeyle telefon nasil bu kadar hizlanir. İphone 5 oldu iphone 50 mukemmel gerckten tesekkurler apple

    YanıtlaSil
  12. Yine ios 6.1.x stabilitesine ulaşamamış bir güncelleme. Batırdınız yemin ederim. Apple fanboylar ve geliştiriciler birşey anlamıyorlar bu işten. Gerçi Apple dinliyormu bu kişileri orasıda meçhul. Telefon çaldığında o açma kapama tuşları ne öyle rezalet. Kendine özgü kaydırma tuşu nerde? Hmm birde telefonun tuş kilidini açtıktan sonra ortaya doğru birleşen menüyü daha birleşmeden sola kaydırabiliyordun 6.1.x te. Yani o derece hızlıydı hızdan bahsedenler... Bir de 7 de deneyin bakalım yapabilecekmisiniz hareket edecek nazlı ios 7.tırt. Yani hız artması bu değil. Zaten 6.1.x bundan daha hızlıydı. Buraya yazıyorum steve in yaptığı işlere (ki ömrü 6.1.x e kadar yetti) hiçbir zaman erişemeyecekler.

    YanıtlaSil
  13. Ben applenin yerinde olsaydım ios 8i iphone 8e kadar çıkarmazdım... Ios 7yi mükemmeliyata taşırdım. Bu geçen süre içerisinde de zaten mükemmel ios 8i yakalardım. Varsın ios 7.9a kadar çıksın ama özellikleri stabilitesi artsın... Ios 8de iphone 8le öyle bir gelsinki akıllar şaşsın... Sizde bencil düşünmeyin siyah klavye sen istersin öteki istemez genel istekleri dile getirin ve hataları bildirin ios 7.1 de.

    YanıtlaSil