Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

D-smart CAM MODÜL tavsiye edermisiniz?

D7000 samsung tv aldim dahili hd alıcılı, merkezi uydu alıcısına bağlı ... Görüntü kirliligi olmasin diye tv nin arkasindaki Cl kart yuvasina dsmart CAM card + aile paketi +hd kanallar alacam 199 TL ve aktivasyon ücreti yok diyorlar uygun mu sizce? Ankaradayim ,istanbuldan ücretsiz kargo ile getittirecem nedersiniz?

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Uydu Teknolojileri konu Başlığı D-smart CAM MODÜL tavsiye edermisiniz?. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/d-smart-cam-modul-tavsiye-edermisiniz.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

11 Yorum Yapıldı "D-smart CAM MODÜL tavsiye edermisiniz?"

  1. Cam modul bazen sorun yaratabiliyor goldmasterin bazi modellerinde mac yayinlarinda sorun cikariyor en mantiklisi dsmartin kendi cihazini almak yinede siz bilirsiniz internetten biraz arastirin cam modul hangi cihazlarla uyumlu diye (m)

    YanıtlaSil
  2. Ntv tv8 ntvspor trt3 de biss sorunu yaşarsınız. Tvlerde biss desteği yok bildiğim kadarı ile. Tavsiyem platform cihazı alın

    YanıtlaSil
  3. Bi arkadaş da görmüştüm teledünya paketine üyeymiş ve kutu almamış sadece tv'e taktığı bir kart ile izliyordu.
    Oturduğum yerde teledünya yok. Ayrıca bina da merkezi uydu yayını var acaba, receiver almadan sadece böyle bir kart alıp tv'e takarak yayınları izleyebilirmiyim?
    Diğer bir alternatif olan tivibu hakkında bilginiz var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. Aldim bu CAM MODÜL ü ve kartını ... Aile paketi +hd li......


    d7000 samsung tv'im çoştu....

    Dahili hd tunerli tv sahibiyseniz hicbir goruntu kirliligi olmadan bu karti tv arkasindaki yere aparati ile takin HD KANALLAR İLE tv nin hakeeti görüntülerle izleyin tv yi... Hemen acildi dsmart ve cok sevindim hd kanal goruntulerini gorunce....

    YanıtlaSil
  5. acaba hd kanalların görüntü kalitesi nasıl sence ATV HD VE TRT HD ile kıyaslarsak bende almayı düşünüyorum yardımcı olabilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan hani alım diye demiyorum, discovery hd, sinema hd, movie plus hd,kanal d hd... bunlardan baska kanal izleyemez oldum arada dağlarötesi fark var... eurosportta tenis maci f1 yarışları harika kanal degistirmek gelmiyor icimden...

      Atv hd ve trt hd yi yaklasik 17 kanala hd yayin izliyorum ve bayiliyoruz tum hd kanallari ilk tuşlara aldim kumandada digerlerine bakinca SD yayinlara hemen hd aciyorum cunku bayagi fark var...

      tv nin arkasina cam modulu taktim ve TV ŞAHA KALKTI ....

      199 TL HERSEY DAHİL... 1 yil hd uyelikli aile paketi + cam modul... cam modul benim oldu geri verilmeyecek yani...

      alın pişman olmayacaksiniz... tv bu bol hd kanallar ile gercek performansini veriyor...

      bide benim tv samsung 46d7000 , HDen diye bi kanal var NBA MAÇLARINI ActİVE 3D gözlüklerimle izleyebilecegim sekilde 3D HD VERİYOR BAYILDIM YANİ...


      göruntu kirliligi yok , tv arkasinda takildigindan ... %100 tavsiye ederim

      Sil
    2. tüm izleyebildiğiniz hd kanalları yazar mısınız?buradakinde
      TRT HD - Kanal D HD - Star TV HD - Discovery HD Showcase -
      Animal Planet HD - Eurosport HD - HD En - Universal Channel HD -BBC HD
      yazıyor ama siz sinema hd ve movieplus hd den de bahsetmişsiniz.Bu kanallar bildiğim kadarıyla sinema paketinde veriliyordu ama buradan alıp sonra o kanalları izlememe durumu olmasın ondan soruyorum.
      Teşekkürler

      Sil
    3. dsmartın sitesine girin


      aile paketi tüm hd kannallar.... 199 tl

      hdmen hd kanalı sadece gece özel filmler veriyor PENTHOUSE HD diye o zaman şifreleniyor yayın yok onun dışında tüm movie plus hd sinema hd izliyoruz ... tüm hd kanallar var bir istisnası dışında :)


      evet CAM MADÜL
      +
      DSMART KART

      EN AZ SAMSUNG D7000 -8000 SERİSİNDE HD UYDU ALICISI TV İÇİNDE DAHİLİ ARKASINDAKİ CI YUVASINDAN O MODÜL İÇİNE KOYDUĞUNUZ DSMART KARTI TAKINCA HD KANLLAR AÇILIYOR HEMEN..

      Sil
  6. Hdmen gündüzleri açık geceleri kapaniyor aile paketinde... Onun dışında tüm HD KANALLARI İZLEYECEKSİN ... movie plus2 ve sinema aile 1-2 tum hd kanallar izleyeceksin...

    Hden ile eger tv'in 3d özellikli ise 3 D hd NBA MAÇLARI İZLEDİK HARİKAYDİ :) turksat 3D hd kanali var onda sürekli acrive 3d gozlukle izlenen video veriliyor zaten...

    Tv'nizin icinde uydu alıcısı dahili ise ve arka tarafında CI GİRİŞİ VARSA,bu CAM MODÜL UYACAK VE BU MODULE DSMARTTAN Bİ PAKET UYELİK KARTI TAKILINCA DSMART SAHİBİ OLACAKSİNİZ,öyle görüntü kirliligi yapan kutulardan kurtuluyorsunuz bu sayede hiç bir sorun olmadan hemde... Ve star hd ile şampiyonlar ligi maclarini uydudan şifreye girmeden izleyebileceksiniz...

    Ben çok memnunum... Hd discovery ve hd movie plus ,sinema tv hd ... Güzel filmler veriliyor kanald hd ve star hd tüm dizi talk showları full hd veriyor,ayrıntılarına kadar izlemenin keyfi başka....

    Tv'nin arkasında her modül giris yeri gibi gözüken yer CAM MODÜL UYMAZ DİKKAT! CI GİRİŞİ YAZMALI KİTAPCİGİNDA VEYA OZELLİKLERİNDE ,buda dahili uydu alicili tvlerde oluyor genelde...

    Samsungun d7000 ve d8000 serilerinde dsmart cam modul oluyor ve calisiyor hatta @agtr de c8790 samsung var dahili reciverli ondada oluyor bilginize...

    YanıtlaSil
  7. keramettin uslu11 Mart 2014 07:12

    ben de bimeksten aldım, spor+hd paket diye geçiyo fakat süper paket olarak aktivasyon yaptılar, erotik kanallar hariç full paket. daha önce digitürk kullanıyordum, onu iptal ettirip dsmart modülle birlikte tv nin kendi dahili receiverını kullanmaya başladıktan sonra kanal geçişleri donmalar kararmalar vs. illallah ettirdi. modülden midir yoksa tv den midir diye düşünürken tv nin teknik servisiyle görüştüm gelip evden aldılar bikaç gün serviste kaldı geldi hala aynı... modülle alakalı değil tv lerin dahili uydu alıcıları dandik (ya da en azından benimki öyle). siz ne marka tv kullanıyosunuz, benzer sorunlar sizde de var mı?

    YanıtlaSil
  8. benim tv de philips, 6007. görüntü kalitesi mükemmel fakat bu dahili receiver işini becerememiş philips. aynen dediğiniz gibi kanal d hd de takılma oluyor, ekran kararıyor, kumanda tepkisiz kalıyor, ambilight ışıkları sönüyor, bir-kaç dakika hatta bazen 4-5 dakikayı buluyor aletin kendine gelmesi. bu durum sadece kanal d hd değil sanırım tüm hd kanallarda oluyor fakat benim de gözüme çarpan nokta en fazla kanal d hd de olması. bazen de şöyle bişeyler oluyo mesela tv izlerken kumandadan kapatıp mutfağa yemek yemeye gittim diyelim 10-15 dakika sonra dönüp tekrar kumandadan açmak istediğimde gene aynı siyah ekran çıkıyo altta da "karışık program" diye bi uyarı yazısı çıkıyor sizde de böyle olur mu ara sıra? bazen komple kilitleniyor, elektrik fişini çekip çıkarıyorum, 1-2 dakika sonra takıp açıyorum anca düzeliyor, tabi bu arada normale dönmesi gene 4-5 dakikayı buluyor.... çok konuştum farkındayım ama inanın bazen kumandayı hançer misali ekranın ortasına saplamamak zor tutuyorum kendimi. :) star tv konusunda dediğiniz gibi bi problem farketmedim...

    YanıtlaSil