Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

pttcell hakkında

türkiye yi seviyoruz hesaplı hattı sunuyoruz sloganıyla piyasaya çıkacak olan bir avea hizmeti olan yeni mobil telefon operatör. tarifesi ise ;her yöne 5dk sı 30 krş, pttcell'lilerle ayda 3000 dk hediye, ilk 3ay için her ay 200dk her yöne hediye. ayrıca her yöne 2000 sms 9 tl ve 1gb internet paketi 14,50 tl olacak paketler de mevcut. tamamiyle avea alt yapısı kullanılacak. yakın zamanda piyasaya çıkması beklenen ptt-avea ortaklığı bu ürün satışı kanımca olayda ptt işin içinde olacağından çok sağlıklı işlemeyecek gibi görünüyor

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Kampanyalar / Telefon Haberleri konu Başlığı pttcell hakkında. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/pttcell-hakknda.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

5 Yorum Yapıldı "pttcell hakkında"

  1. guzel bi nick11 Mart 2014 08:12

    bimcell'den daha iyi olamayacağı kesin olan cell..
    500dk+5000sms+500mb(veya 1gb)= 20-25tl olması durumunda müşteri çekebilir..

    YanıtlaSil
  2. pttci geldi hanım11 Mart 2014 08:13

    aylık 24 tl diye yansıtılan tutarın, aslında 24 tl olmadığı tarifedir. nereden biliyorum? müşteri hizmetlerini aradım, ve bu tutara devlete ödenecek vergi varmıdır, diye sordum.

    karşımda ki şahıs.
    -beyefendi 24 tl'lik tutarın üzerine devlete iletilmek üzere 5 tl konuluyor denildi.

    şunu demek istiyorum sakın ola ki, bu fiyat bana fatura edilecek diye düşünmeyin. vodafone ve pttcell faturalı hizmet bedelleri üzerine devlete iletilmek koşulu ile 5 tl yaslanır.

    tivi ekranlarından izlediğiniz, hani varya işte her yöne, kısa bir süre boyunca 1500 dakika ayda 30 tl gibilerinden reklamlar.
    bunlar doğru değil! ayda 30 tl diyorsa! üzerine hemen 5 tl koyun, yoksa size koyarlar!

    bu bilgileri kafamdan uydurarak yazmıyorum. her iki gsm operatörüne telefon açtım konuştum. ve kesin olan bilgiyi paylaştım.
    reklamlarda nitelikli yalan amaçlı yönlendirme var! ayda 30 diyeceğine 35 tl de dediğin rakamı son kullanıcıya gönder. şark kurnazlığı yaparak, bu saf halkı kandırmayın. halk zaten saf bi sikten haberi yok.
    http://www.pttcell.com.tr/Icerik/faturali-tarife

    yiğidi öldür hakkını ver haberi:
    turkcell böyle davranmıyor buradan turkcell şirketini tebrik ediyorum. her ne kadar bu turkcell beni haciz ettiyse haklılar. turkcell hangi fiyatı reklam ediyorsa bu şaşmıyor. bravo turkcell'e adamlar hangi tarifeyi reklam yapıyorsa o geliyor. doğruya doğru, neticede turkcell benim babamın malı değil tekrar tebrik ediyorum kendilerini. yalan konuşmuyorlar.

    detay bilgi:
    faturalı hat satış fiyatı 19 tl'dir.

    YanıtlaSil
  3. bir hafta önce geçtiğim avea alt yapılı operatör.
    14 liraya
    250 dk,
    250 sms,
    250 mb ya kadar sınırsız sonrası
    sınırlı internet veren harika bir tarifeye sahiptir.

    YanıtlaSil
  4. bir bimcell olamayan, avea altyapısını kullanan operatör.
    Bimcell fena abi.

    YanıtlaSil
  5. Interneti asiri dandik olan aveanin baz istasyonlarini kullanan avea klonu.

    Guya 250 mb tan sonra 128 kpbs olacakti daha 209 mb var 58 kpbsye düştü.

    YanıtlaSil