Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

En iyi antivirüs proğramı hangisi?

Artan internet ve hafıza bellek kullanımı beraberinde tehlikeleri de getiriyor: virüsler, kötü amaçlı (casus) yazılımlar gibi. Bu tip tehlikelere karşı ise bilgisayarımızı, dosyalarımızı, kişisel hayatımızı savunabileceğimiz en önemli araçlar antivirüs programlarıdır. Ancak en iyi korumaları sağlayan antivirüs programlarının ücretleri ise değişiyor. Bu nedenle çoğu internet kullanıcısı ücretsiz olarak sunulan ve ücretli antivirüs programlarından çok da geride olmayan antivirüs programlarını kullanmaktan yana. En iyi performanslı ücretsiz antivirüs programlarından hangisinin iyi olduğu konusunda sizlerden bilgi birikim bekliyoruz :)

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Bilgisayar Hakkında Herşey / Polemik Konusu konu Başlığı En iyi antivirüs proğramı hangisi? . Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/03/en-iyi-antivirus-program-hangisi.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

26 Yorum Yapıldı "En iyi antivirüs proğramı hangisi? "

  1. en iyi antivirüs programı bunların hiçbiri değiş bana göre ve işletim sistemini oldukça kasarlar. en iyi antivirüs programı en güncel antivirüs programıdır. bazı zararlı yazılımları hiçbir antivirüs programı silemez. AVG, PANDA, NORTON, ESET, MCAFEE, DR WEB, AVAST bırakın ücretsiz sürümünü ücretli sürümlerini de kullandım. AVG, MCAFEE, DR WEB bu saydıklarınızdan daha iyi ama ücretsiz en iyi antivirüs bana göre AVIRA ANTIVIR'dir. Hem sistemi kasmaz hem de virüslere karşı daha etkilidir.

    YanıtlaSil
  2. comodo internet security, tavsiye ederim. Ücretsiz alışınca kalitesini görürsünüz . Ben lisanslı comodo internet security complate yi kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. bende bitdefender internet security kullanıyorum tavsiye ederim

    YanıtlaSil

  4. bende 2013 i.s. bitdefender kullanıyordum fakat leptobu uyku moduna alıp sonra açınca modemi çökertiyordu herkes internetsiz kalıyordu...şuan comodo kullanıyorum öyle bir sorun yok

    YanıtlaSil


  5. Lisanslı comodo complete kullanıyorum sisteme net hızına download hızına hiç etkisi yok 25 milyon virüs database var.Bu arada avast 2014 sürümleride çok iyi deniyor

    YanıtlaSil
  6. Listede bir çok antivirüs programı yok.
    Ben Eset Nod32 kullanmaya başladım, son derece memnunum şahsen.

    YanıtlaSil
  7. Pc de antivir ; en ufak seyde hemen sinyal veriyor tavsiye ederim. Free versiyonu icin diyorum ; lisansli alirsaniz makinenin canina okuyor internette bile sorf yaptirmiyormus arkadas denedi de.

    Telde bitdefender kullaniyorum ; on numara ama net istiyor database icin zaten internet baglantisi olmayan da yok artik.

    YanıtlaSil


  8. Ben Anti-Virüs kullanmam ama her zaman dediğim gibi en iyisi Kaspersky'dır. Diğerleri kasmaktan ve boş çalışmaktan başka bir işe yaramıyor. Bir sorun var yalnız Kaspersky'da; Sistem virüslü iken yüklersen, direk çöküyor bilgisayar çok başıma geldi.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar Görev yöneticisinden devre dışı bırakılmayan bir yazılımmı var.Programın arayüzüne şifre koyarsan şifreyi bilmeyen hiç bir kullanıcı programı devre dışı bırakamaz .

    Tam koruma: Comodo'nun en büyük avantajı Anti-virüs, defans, güvenlik duvarı özelliklerinin hepsinden ücretsiz olarak faydalanabiliyorsunuz.


    Detaylı özelleştirme: Özelleştirme ayarları sayesinde orta düzey veya üst düzey kullanıcıya hitap edebiliyor. Hatta bilgisayarınızı yorma derecesi bile ayarlanabiliyor. Tabi bu ayarları yapmak için bilgisayar bilgisine sahip olmak gerekebiliyor.


    Oyun modu: Bu özellik sayesinde güvenlik derecesini bir nebze azaltarak oyununuza müdahale etme riskini ortadan kaldırabilirsiniz. Rahatsız edilmeden oyun keyfi için güzel bir özellik.


    Diğer avantajları: Türkçe dil desteği, internet güvenlik korumasına sahip dns adresleri(isteğe bağlı), Chrome tabanlı güvenli internet tarayıcısı(isteğe bağlı)


    Ücretli sürümünde sınırsız Türkçe uzman desteği bulunmaktadır. Ayrıca çok daha geniş antivirüs veri tabanına sahiptir. Saygılarımla..

    YanıtlaSil


  10. 360 internet security 2013 çok başarılı bir program aynı zamanda ücretsizdir,tavsiye edilir.

    YanıtlaSil


  11. ben norton diyorum.4 yıldır kullanıyorum.hiç bir sıkıntı yaşamadım.önceki versiyonlarında biraz kasma sorunu oluyordu ama 2011 versiyonundan itibaren bu sorundan arınmış olarak karşımıza çıktı.çok hafif ve kasma yok.rami fazla kullanmıyor.herşeyi hemen tarıyor.mail.ru sitesine hergün girerim.sitede ki herşeyi tarıyor.

    YanıtlaSil
  12. en iyi bitdefender bişeyden anlamıyonuz susun mk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş tamam Bitdefender Security en iyi antivirüs programı ama;
      Ben profesyonel bir kullanıcıyım bir gereksiz yazılımın beni engellemesine her işe burnunu sokmasına göz yumamam.O beni değil ben onu kontrol ederim. artı avast korumayı devre dışı bırakınca hiç bir şeye karışmıyor.

      Sil


    2. Bana Bitdefender deme amk her virüs programı farklı farklı virüsleri bulur onun için en iyi demiceksn he su gerçekki virüs imza veri tabanı en gelişmiş eset ki çok güçlü virüs taraması ve koruması var en iyi demiyorum ama çok sağlam kullanmanızı tavsiye ederim ama özellikle smart security sürümü çok iyi.

      Sil
  13. panda cold deneyin sonra kendiniz karar verin esetin bulamdıgı virüsleri bulur dene pişman olmassın...

    YanıtlaSil
  14. Avast Premium,Avast Professional ve Avast İnternet Securitiy her zaman birincidir bana göre.
    Özellikle scvhost.exe'ye karşı en etkili olanı birde;
    Tarayıcı, sandbox, safezone masa üstü,game mode,ebeveyn,sık güncelleme,ve internet sitelerine karşı ,birde ücretsiz sürümdede premium gibi sık güncelleme getirdiklerini düşünürsek birinci avast hakkını yemeyin.

    YanıtlaSil
  15. Microsoft Securty Essentials de iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle çok iyi. Geleni gideni alıyor hiç uyarı bile vermiyor. :)

      Sil
  16. ayen ya bunlar saçmalıyo bullguard filan dandik kesinlikle aviraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil


  17. Dünyanın en iyi virüs programı

    Comodo Internet Security

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasper abi gerisi yalan çok denedim kasmada yok mükemmel pc adeta hızlandı gerçek bu dahası yalan diyorum

      Sil
    2. ben norton kullanırken lanet olası bir reklam virüsü bulaştı, göz açtırmayan norton bir türlü bulamadı, sonra kaspersky kurdum ama dut yemiş bülbül misali idi. Ardından Eset int. sec. denedim o buldu. Ama yeterince verim alamadım yan uygulama olarak spy hunter kurdum o e.i.s nin yetersiz olduğu yerde sistemden söktü attı. Ama spy hunter 64 bit sistemlerde uyumsuzluk çıkartıyor pc'yi kasıyor. Sonra lisanslı avg denedim o da fena değildi ama nedense dll dosyalarından biri silinmişti artık kendisi mi sildi veya bir virüs mü bilmiyorum sonuçta ondan da soğudum. Ama size önerim bu programlarla birlikte mutlaka anti spy anti malware sisteminizde olsun. Ve son olarak ne crackli ne de deneme ürün kullanın. Çünkü başta crack yapmakla AV'yi siz baştan hacklemiş oluyorsunuz ve deneme sürümleri fazla performanslı olmuyor. Ya lisanslı kullanın ya da ücretsiz kullanın. Şu an ücretsiz avg nasıl bilmem ama vaktiyle kullanmıştım ve 2 sene format yüzü görmemişti makine. Üstelik hergün onlarca değişik usb takılmasına rağmen...

      Sil
  18. Arkadaşlar Olaya kesin çözüm bilgisayarcıyım diyenler bile waauuvv böyle bedavaya program varmışta haberimiz yokmuş dedirten bir program buyrun inceleyin kararı siz verin. full+full üstelik ücretsiz. "Kingsoft Internet Security"

    YanıtlaSil


  19. Herkes kafasına göre yazıyor yok o yavaslatıo bu böle En güveniliri Norton 360 Çok antivir kullandım orjinal kullan norton 360 kullan ne yavaslatıo pcyi nede başka bişi vede çogu antivirüs programı ana sayfa değişimi engellemezken norton engellşyor en basit örnek.

    YanıtlaSil
  20. Boş konuşmayın ulen en iyisi Spyware Doctor ama malesef baskılara dayanamayıp emekliye ayrıldı acayip üzüldüm yaaa çok seviyordum..

    YanıtlaSil
  21. ben kaspersky pure 3 kullamıyom bundan da memnunum bilgisayarımda sorun çıkıyor security essentials norton falan hikaye kaspersky hemen buldu en az 17 malwareyi sonra sildim. ancak şöyle bir sorun var yeni lisans keyleri indirip kurduktan sonra kara listeye alıyor. yeni lisans key indirmek zorunda kalıyorsunuz. crack olayıda zor full sürüm olmuyor. ancak deneme sürüm resart atınca 30 günde bir deneme sürümünü sıfırlıyorsunuz.

    YanıtlaSil