Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

İddia Ediyorum Kimse Bu Kadar Rezil Olmamıştır


olay minibüste yaşanmış ve gerçektir.

sene 2008 veya 2009 lise 3'e gidiyorum. her zaman ki gibi yatağımdan kalktım aylardan mayıs veya haziran devamsızlık 19.5 her gün okula gitmem üstüne hiç birinde geç kalkmamam gerekiyor . gömleği giydim düğmelerini ilikledim sonra pantolonu giyecek iken dedim hava çok sıcak oluyor boxer giymeyi vereyim bugün. çıkardım giydim o meşhur gri okul pantolonunu çıktım evden minibüs beklemek için durağa doğru gittim. gittiğim gibi hemen bir minibüs geldi hemen atladım ona bindim gidiyorum. bu şoförlerin para koydukları yer oluyor hani çok dolu olunca oraya oturtuyorlar he işte oraya oturttular beni.

beni araba tutar orayada oturunca zaten ters gidiyoruz başım dönmeye başladı kapadım gözlerimi başka şeyler düşünmeye başladım hemen aklıma sevgilim geldi bir kaç sakso sahnesi gözümde belirdi 15-20 saniye geçti veya geçmedi otobüste kahkaha küfürler bağırmalar çığırmalara başladı ne oluyor lan ırzını sikeyim dedim bir açtım gözümü herkes bana bakıyor amk. sen fermuarı açık unut benim sik oradan fırla eyfel kulesi gibi dikil yolcuların karşısında . ananı sikiyim böyle varya anlatılmaz başımdan ayak serçe parmağıma kadar sıcak bir titreşim geçti, içimden defalarca ne yapacağım lan ne yapacağım demeye başladım tüm bunların hepsi 2 saniye içinde oluyor derken kapı yeni açılmıştı hemen fırladım kapıdan minibüsün tersi yöne koşmaya başladım utana utana kaçtım 3 senedir minibüse binemiyorum olurda biri tanır diye buda böyle bir anımdır çok utanırım hala

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı İddia Ediyorum Kimse Bu Kadar Rezil Olmamıştır. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/iddia-ediyorum-kimse-bu-kadar-rezil.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "İddia Ediyorum Kimse Bu Kadar Rezil Olmamıştır"

Yorum Gönder