Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Hayatımın En Gerilim Dolu Anlarını Yaşadım


arkadaşımın doğum günü vardı. dedi hdproducion sensiz olmaz kesin geliyorsun. dedim tamam geliyorum.

biriktirdim paramı hazırladım kendimi giydim cicişlerimi bunların eve gidiyorum. ben içimden sikiyim 5 erkek doğum günü kutlaması sikik olacak diyerek üzüle üzüle yola koyuluyorum. vardım eve çaldım kapıyı kapının açılmasıyla sikimin ters dönmesi bir oldu. bebek gibi bir kız..

pardon ?
şey uğur'un doğum günü için gelmiştim ?
ay buyur canım içeri gir .

içses ( girmez miyim).

dedi ayakkabılarını çıkar koy şuraya tamam dedim ayakkabımı çıkarmamla çorabımın delik deşik olduğu gerçeğinin aklıma gelmesi bir oldu. başımdan bir kaynar su döküldü böyle şansımı sikeyim ne iğrenç bir adamım saydırıyorum kendime. beyler öyle bildiğiniz yırtık değil hani sokak çocuğuna hediye etsen 4 mahalle boyunca kovalar seni dalga mı geçiyorsun diye. evsiz bir adama versen biz daha ölmedik der. o biçim bir çorap ve hayatımın en gerilim dolu dakikaları başlamış oldu.

geçmişte izlediğim ninja filmleri aklıma geldi ben bu çorabı saklayarak günü geçirebilirdim. ayakkabıdan çıkardığım gibi;

"hadaa huyyt" çektim kız görmeden salonun kapısından içeri attım kendimi fakat daha büyük bir engel vardı herkes salondaydı "huyaaa hiy" çekerek bu sefer koltuğa fırlattım kendimi ayaklarımın üstüne oturarak. evet kamufle olmuştum artık geri kalan vakti böyle geçirecektim. 1-2 saat güzel espriler yaparak iyice ısındım ortama ama hiç kalkmıyorum ben çömmüşüm oraya. derken doğum günü pastası geldi herkesin içeriye geçmesi gerekiyordu.. o kapıyı açan kız elini uzattı beni kaldırmak için artık buraya kadar diye sayıklıyordum içimden..

ama daha ninja hareketlerim bitmemişti uzattığı eli tutup hıphızlı bir şekilde kalkıp 180 derece etrafında dönüp kızın arkasına geçtim koltuğa itip kaçmaya başladım.. hemen aldım ayakkabılarımı çıktım evden ağlaya ağlaya.

daha demin çorapları mahallenin çöplüğünde yaktım..

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Hayatımın En Gerilim Dolu Anlarını Yaşadım. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/hayatmn-en-gerilim-dolu-anlarn-yasadm.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Hayatımın En Gerilim Dolu Anlarını Yaşadım"

Yorum Gönder