Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Küçücük Çocuktan Yediğim İbretlik Ayar


Geçen parkta yürürken iki çocuk geziyordu muhtemelen yaşıt. Biri bisikletli biri garibi yürüyor diğerinin çantasını falan taşıyor. Bisikletli bağrıyo buna bak yarın 40 lira getir lan üstündeki ceketide ver bıçaklarım oğlum yarına kadar şansın var falan belliki çocuğu eziyolar çocukta korkmuş yazık bi baktım bisikletli çıkardı boncuklu tabanca suodhridhd vurıyımmı lan seni vs diyor.


Bi gülme tuttu uzakta amınaojiwjfjdn işte yürüyen çocuk belliki korktuğu için çocukla takılıyor dövmesin falan diye kendimden anladm lisede tanıdığım. öyle çok tip vardı. Bu bisikletlinin götü
kalkmış ufacık çocuk 60 yaşında geçen teyzeye ne bakıyon hayırdır falan diyor amınakodumun sik kafalısı yürüyen çocukta efendi ama aptal aq halbuki bi vursa bisikletliye geberecek gidecek amınakoyim. Sonra baktım kafasına tabancayı fırlatıp ver lan onu diyo bu veriyo yaklaş diyip tekme atıyo siktirgit falan ben baya kıl kaptım çocuğa gittim çocuğa abim bırak elindekileri dedim bisikletliyede sen ne sanıyon lan amınakodunun salağı dedim sen kimsin karışıyon derken abisiyim o çocuğun dedim bak döverim ikinizide dedi bunun göt nasıl kalktıysa.. Gittim piçe iki tokat attım ağladı yerde diğerinede bırak elindekileri yere korkma git evine abim dedim bakkala girdim. Çıktığımda çocuk kapıda beni beklemiş geldi sarıldı boyu yettiği kadar abi çok teşekkür ederim çok sağol dedi aldım bunu gel iki dakka dedim oturduk bank'a napıyo sana niye kendini ezdiriyon babana söyle yada git vur iki tane falan dedim.


 Abi benim ailem yok çırağı olduğum bi dükkanın bodrumunda kalıyorum sağolsunlar karnım doyuyor en azından falan dedi onlarada söyleyemem ayıp olur falan dedi. Beni bu yüzden hep eziyolar bende şiddeti sevmem şiddetle bişey çözülmezki abi ben siddet uygulasam yediremeyip daha fzla kisi daha fazla siddet uygulayacak o yüzden dedi. Oğlum kendini ezdirme artık abin benim falan dedim sağol abi teşekkür ederim dedi ulan ufacık çocuk ama ne kadar saygılı çocuk ders verdi resmen bana aq. Maasımı yeni aldğm için 50 tl çıkardım verdim al bunu bişeyler alırsın kendine falan deyince yok abi diye bi iki dakka ık mık etti sonra aldı dedim tekrardan bundan sonra abin benim okul çıkışlarına gelcem galiba kardeşimde senle aynı okulda falan dedim olabilir dedi içim acıdı resmen aq neyse abi ben gideyim çok teşekkürler herşey için dedi kalktı az ilerledi bu telefonu çaldı cebinden iphone 6 plus çıkardı alo anne noldu dedi sonra tamam tamam unutmadım nikeye gidiyom şimdi mont almaya zaten kart yanımda içinde 700 tl falan var dedi sonra babam geldimi falan deyip kapattı. Evet beyler beynimden vurulmuşa döndüm anasını siktimin çocuğuna hem 50 tl kaptrdm hem boş yere çocuk dövdüm meğersem çocuklar mafyacılık oynuyomuş aq. Öbürgün okula gittiğimde okuldada öyle çocuk yokmuş o çocuğuda buldum işte dediğim gibi oyun oynuyolarmış o çocukta özel kolejde okuyormuş taa ebesinin amında... Ulan anasını sikeyim böyle yetişen nesilin.



Özet: siz siz olun kimseye acımayın amınakoyarım böyle işin bak gene sinirlendim...

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Küçücük Çocuktan Yediğim İbretlik Ayar. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/kucucuk-cocuktan-yedigim-ibretlik-ayar.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Küçücük Çocuktan Yediğim İbretlik Ayar"

Yorum Gönder