Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Sevdiğim Kızın Yanında Rezil Oldum Anlatıyorum


anlatıyorum

bursa'da yaşıyordu bursa'ya gelmiştim kalacak yerim yoktu bu dedi gel bizde kalırsın babamlar bir şey demez arkadaşım derim dedi. dedim iyi tamam hem bana da aksiyon çıkar akşam elleşmeler falan, ufak sevişmeler.

neyse girdik eve babası film izliyordu adam rahatsız olmuş zaten belli sikine takmıyor beni annesi hoşgeldin dedi geç içeri yavrum yaptı. oturdum koltuğa mülteci gibi babası sert sert baktı.

delikanlı akşam yatakları karıştırıp bana atlama dedi. ulan gülsem mi ağlasam mı bilemedim sırıttım böyle . yok abi merak etme dedim.


tam bu konuşmalar dönerken deli gibi kakam geldi. normalde evim dışında hiç bir yerde sıçamam ama çok fena bastırdı osuramıyorum da kesin kokacak. ben kalktım bizim hatuna banyo nerede dedim gösterdi.

girdim içeri çıkardım pantolonu buz gibi klozete o sıcacık tenimi değdirmemle göt deliğimin soğuk suya koyulmuş karpuz gibi yarılması bir oldu.

löpür löpür sıçıyorum ama nasıl sıçıyorum. öyle sıçıyorum ki götüm acıyor ama bir yandan içim boşalıyor.

en sonunda kalktım ayağa ben ne yarattım diye bakayım dedim tıpkı frankstein gibi ben bir canavar yaratmışım dedim.

kendimden utandım sifonu çektim. o en alttaki taş gibi bokun deliğe yapışması bir oldu. bir anda su yükselmeye başladı taştı taşacakken su durdu. klozetin içinde harul hurul sesler geliyor ulan panik yaptım olduğum yerde yuvarlak çiziyorum allahım ne yapacağım, abi sok elini al o boku ne olacak triplerindeyim derken kapı çaldı babası.

ne oluyor orada aç kapıyı vuruyor.

sesler iyice artmaya başladı. artık adam açsana diye bağırıyor utanarak kapıyı açmaya yöneldim.

kapıyı açtıktan sonra adama omuz atıp sokak kapısına doğru koşmaya başladım. tam kapıya geldim hatun geldi hdproduction ne oluyor dedi ?.

sorun sende değil gerçekten bende dedim. açtım kapıyı çıktım gittim. merdivenleri üçerli beşerli atlayarak

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Sevdiğim Kızın Yanında Rezil Oldum Anlatıyorum. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/sevdigim-kzn-yannda-rezil-oldum.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Sevdiğim Kızın Yanında Rezil Oldum Anlatıyorum"

Yorum Gönder