Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Kavunun İşlevleri


iki yıl öncesine kadar kavunla ilişkiye girerdim beyler açık net. Lise sondayım arkadaşla yürürken kavun alayım dedim. Neyse seçiyoruz kavunu.Bu mal yiyeceğimi sanıp gidip semsert bir kavun getirdi. Dedim o olmaz hafif çürüğünden yumuşak lazım.
Ben böyle deyince çocuk hafiften şaşırmış gibi oldu sonra gidelim dedim erkenden ayrıldık bende eve gidip kavunu sikip attım. Neyse sabah yine bunla buluştuk.Bu buluştuğumuz gibi sabah sa dedi as dediğim gibi:
- olum sen o kavunu siktin değil mi dedi
Neye uğradığımı şaşırdım, hayatı film şeridi gibi gözünün önünden geçmek derler ya aynen öyle oldu.Lan bir uğultu böyle sanki
kulağımdan kan gelecek şöyle düşündüm ulan bu bunu biliyorsa daha her boku biliyordur diye düşündüm. Yeminle bayıldım bayılacağım bu piç de demedi mi gülerek:

-Bende sikiyorum rahat ol dedi lan ben güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.O günden sonra birbirimizin elinde elma portakal hangi sebzeyi meyveyi görsek ona da mı kıyacan der gülerdik ne günlerdi
Pişman mıyım? Değilim amk bir tarla kavun siktim yine sikerdim o zaman.
edit:PiŞMANIM LAN kendime söylemekte zorlanıyorum ama PiŞMANIM

-sexsus

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Kavunun İşlevleri. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/kavunun-islevleri.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Kavunun İşlevleri"

Yorum Gönder