Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Arkama Gres Yağı Bastım Beyler Pişmanım


Malum vizeler falan var beyler kütüphanede sabahlıyorum bir kaç gündür.E haliyle öğrenci adamız yiyecek ihtiyacımıda tost, döner, sandviç gibi şeylerle karşılıyorum mideme 3 gündür sulu yemek girmedi. Dedim bir eve gideyim de duş falan alıp biraz yatakta uyuyım masada uyumaktan telef oldum amk. Neyse gittim eve güzelce duşumu aldım koydum kafayı uyucam ama o üç gündür yediğim tostlar, dönerler falan anüste baskı uyguluyor sıçmam gerek.
Gittim tuvalete aldım pozisyonu başladım ıkınmaya ananı gibeyim bir tak geldi züt deliğimden çıkmıyor ucunda kaldı. 5 cm çapında devasa bir şey amk. Azcık daha ıkınıyım çıkar dedim 2-3 cm çıktı
ama öyle bir acı yok beyler. Gözümden nasıl yaş akıyor görmeniz lazım zütüm yırtılcak o derece. Ulan felç inmiş gibi kaldım hareket bile edemiyorum dedim böyle olmucak dışarıdaki taku koparıp attım geri kalanıda parmakla derinlere doğru itip çektim donu çıktım tuvaletten.

Düşünüyorum acaba bunu nasıl çıkarıcam diye biliyorum biraz sonra tekrar çıkmaya çalışacak çünkü.O an aklıma bir fikir geldi indim bizim depoya aldım gres yağını çıktım eve. Onun bir tane makinası var bilenler bilir arkadan itersin ucundan yağ çıkar. Soktum ucunu züte başladım yağı basmaya baya bastım yeter artık bu kadar heralde dedim. Tuttum zütün yanaklarından sallaya sallaya onu yedirdim bide. Başladım beklemeye bakalım ise yarıcak mı diye. Ulan bi basınç hissettim karnımda dedim geliyor tuvalete gidiyim artık.Tam kapının önündeyim bir hapşurdum donum yırtılıyordu amk zütümden adeta tüfek gibi ateş ettim. Baktım donda kocaman yağlı tak kütlesi duruyor. Neyse rahatladık dedim ama sorun bundan sonra başladı gülmeye gelmiyor amk direk altıma sıçıyorum.O kadar pis bir yağ ki yıkadım yine fayda yok geçmiyor amk siz siz olun böyle şeyler denemeyin beyler bu yaştan sonra bez bağlamaya başladım ev ahalisinin maskarası oldum :((


 -metalcipapaz

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Arkama Gres Yağı Bastım Beyler Pişmanım. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/arkama-gres-yag-bastm-beyler-pismanm.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Arkama Gres Yağı Bastım Beyler Pişmanım"

Yorum Gönder