Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Otobüsteki Huysuz Kadına Verdiğim İnce Ayar


otobüs tıklım tıklım dolu öyle bir dolu ki sağ ayağımı kaşımak için sol ayağımı kaldırdım kaşıdıktan sonra yerine koyamadım hemen yolcu almışlar oraya pezevenkler o derece neyse son basamakta ben varım kapı açık ekstrem bir spor yapıyorum bildiğiniz, her virajda süzülüyorum içeriden "oooo" "oooov" sesleri yükseliyor . derken otobüs yavaşladı ve son yolcusunu almak için durağa yanaştı. orta yaşlarda bir kadındı bende biraz fedakarlık yapayım ayıp olmasın dedim zar zor bir kişilik yer açmayı başardım. kadın biner binmez bombalarını patlatmaya başladı. hani her otobüste vardır her durumdan şikayetçi olan tipler söylenip söylenip dururlar kafa sikerler. başladı kadın susmak bilmiyor


- şoför bey çok hızlı gidiyorsunuz
- of burası ne biçim kokuyor cam açsanıza kardeşim
- daha nereye yolcu alıyorsunuz ( bak bak... )
- dikkat biraz kardeşim yavaş sürsenize

bütün yolcular bu duruma kıllanmaya başladı bende kıl olurum bu tiplere acayip sinirlendim derken otobüs yavaşladı bir yolcu indirmek için. kapı açıldı yolcunun inmesi için indim kadında indi yolcu indi kadınla ben tekrar otobüse binecektik bütün yolcular cama yapışmış " o gelmesin" bakışı atıyorlardı 360 derece dönerek etrafıma baktım yavaş yavaş her şey çok yavaşlamıştı kadının attığı adımlarda ki topuklu sesi, esnafların bağırışmaları... şoförle göz göze geldik gözlerini yavaşça kapayarak kafasını aşşağı yukarı sallamaya başladı hemen ikinci basamağa geçtim kadın ilk basamağa doğru adım atmak için hazırlanırken 300 spartalı'daki gibi "siiiiiğğktiiiiiir giiiiiiit" diye bağırarak tekmeyi bir koydum 2 metre geriye uçtu şoför hemen kapıyı kapattı gaza bastı bütün yolcular birbirlerine sarılmaya başladı alkış kıyamet daha sonra sakin yolcuğun tadını çıkarttık.

özet: bir gün yapacağım yemin ediyorum

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Otobüsteki Huysuz Kadına Verdiğim İnce Ayar. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/otobusteki-huysuz-kadna-verdigim-ince.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Otobüsteki Huysuz Kadına Verdiğim İnce Ayar"

Yorum Gönder