Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Asansöre Sıçtım Anlatıyorum


sene 2009 bildiğin lise son sınıf üniversiteye hazırlanan kocaman bir adamım. dershanedeyim sabah ilk derslerde karnıma bir ağrılar girdi ama böyle gelip geçici boş ağrılar olur ya onlardan. dedim geçer sakin ol hdproduction paniğe kapılma tenefüste soda al geçer diye avutuyorum kendimi. tenefüs oldu ben gittim soda almaya içtim sodayı.. aman allahım bu sefer nasıl bir sancı anlatamam gittim tuvalete 15 dakika aralıksız saldım nasıl bir şey bu sıçsam tuvaletin amını götünü dağıtırım selpakda yok buraya sıçamazdım gittim
derse hırkamı almaya dışarıda felaket yağmur yağıyor hoca almadı derse durumu da açıklayamıyorum attı dersten hırkamı vermeden. o soğuk havada dolu yağmurda gittim ben eve gitmek için minibüs
beklemeye soğuğun etkisi ile sancılar çok fazla artıyor anlatamam beyler bugüne kadar ki en çok sıkıştığınız anı düşünün emin olun ondan kat ve kat beter. artık göt deliklerim fizik ötesi bir direniş gösteriyorlardı. en sonunda minibüs geldi oturdum minibüse oturunca ağrı biraz olsun geçiyordu çünkü. minibüste çok şükür bir şey olmadı biraz olsun geçti rahat bir şekilde geldim. minibüsten indiğim gibi tekrar başladı eve 1 dakikalık mesafe var ama inanı ölüm gibiydi. ağır çekimde peltek peltek yürüyorum. artık yarısı çıktı dengede tutmaya çalışıyorum koptu kopacak bok. evin kapısına sürüne sürüne geldim zili çaldım açtılar hemen. kapıyı son gücümle ittim ve önümde ki 10 basamağı ellerimi kullanarak çıktım. ve geldik işin koptuğu yere.

asansör 8.kattaydı... bizim ev 9. katta 17 kat asansör... dedim ben bunu imkanı yok tutamam inanın öyle bir gelmişti ki 1 trilyon verseler 1 dakika daha imkanı yok tutamazdım bayılcam ağrıdan acıdan artık. asansör geldi bu düşünceler içerisindeyken sürenerek girdim içeri yavaşça 9. kata basmak için kalktım ve...

artık son direniş bitmişti bu bok burada çıkacaktı bu dayanılmaz acıya katlanamazdım götümü hafifçe sıyırdım secde pozisyonunu aldım çömelemiyorum o derece. secde pozisyonunda püskürterek zarrrrrrrrrrt zuuuuurrrrrrrrrt tattaatatat rarararar fiyuu fiyuu efektleri içerisinde bir güzel sıçtım. secdeye çömelmiş bir biçimde. ayağa kalktım asansörü terk edecektim ki 7.katta durdu asansör o an işte bittiğim andır dedim. (asansör önceki katlarda düğmeye basılırsa oralarda duruyor).

bizim üniversiteli pelin açtı kapıyı. devamını yazmak istemiyorum

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Asansöre Sıçtım Anlatıyorum. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/asansore-sctm-anlatyorum.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Asansöre Sıçtım Anlatıyorum"

Yorum Gönder