Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Beni Rezil Eden Osuruk


lise 1 veya lise 2'ye gidiyorum. mevsimlerden yaz sikişin en çok olduğu dönem. bende bu yazlığın en popüler çocuğuyum bütün kızlar bildiğin ya hoşlanıyor yada geçmişte çıkma teklifi etmiş kişiler. benim götüm tavanlarda tabi tüm erkekler arkadaşım olmak için takla atıyor, ben bir gün başka kız, diğer bir gün başka kıza iş atıyorum hepsini elden geçiyorum, elden geçirmek derken sikiş yok tabii elleşme sevişme klasik. işte böyle bir popülaritemi sıfırlayan o osuruk hayatımı söndürdü. şu entriyi girmeme, asosyel bir kişiliğe dönüşmemi sağladı ah o osuruk...



bir gün bütün kızlar bizim eve gelmiş beni dışarı çağırıyorlar sonra annem yukarıda üstünü değiştiriyor demiş bunlar paldır küldür yukarı çıkıyorlar lan bir baktım odama 10-12 kız gelmiş bekliyorlar. bende artisim ya üstümü çıkarmışım o aralar six pack var tabi (6'lı baklava) onları sıkıyorum. bu kızlardan biri dayanamadı oha yaaa dokunabilirmiyim ayağına yattı bende diğerlerini süzüyorum "tabii gel dokun" dedim. bu kız yaklaştı dokunmaya başladı sonra sıksana dedi ben "hıııııh" diye ıkınıp sıkmamla osuruğun "çaaaaaaaaaaaaaaart" diye çıkması bir oldu. bütün kızlar şokta birbirlerine bakıyorlar içimden ne olacak lan altı üstü bir osuruk dememle o kokunun yayılması bir oldu. hepsinin suratı ekşimeye başladı yavaş yavaş odayı terkettiler sessizce. o son cümlemi hatırlıyorum hepsi kapıdan çıkarken "ayakkabım sürçtü yemin ederim".

-hdproduction

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Beni Rezil Eden Osuruk. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/09/beni-rezil-eden-osuruk.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Beni Rezil Eden Osuruk"

Yorum Gönder