Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Bir ast yürürken karşıdan gelen komutanına 6 adım kala selam verdikten sonra kaç adım geçince selam indirir

Bir ast yürürken karşıdan gelen komutanına 6 adım kala selam verdikten sonra kaç adım geçince selam indirir

1 adım
2 adım
3 adım
4 adım

Cevap: 1 adım

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Sorunun Cevabını Arıyorum konu Başlığı Bir ast yürürken karşıdan gelen komutanına 6 adım kala selam verdikten sonra kaç adım geçince selam indirir . Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/05/bir-ast-yururken-karsdan-gelen.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk " Bir ast yürürken karşıdan gelen komutanına 6 adım kala selam verdikten sonra kaç adım geçince selam indirir "

Yorum Gönder