Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

En Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PS4)

Final Fantasy IV: A Realm Reborn was al een tijd uit voor pc en PlayStation 3. Hoewel de PlayStation 3-versie me niet zo kon bekoren, ben ik toch opnieuw begonnen met deze next-gen versie. Het grootste nadeel vond ik de soms wel erg treurige queesten, en dat is wederom even doorbijten. Mijn oude personage is namelijk verdwenen en ik heb geen idee waar de begraafplaats is. Maar goed, opnieuw beginnen dan maar, en dit keer als een enorm groen monster dat ik uiteindelijk tot monk wil trainen. De naam met Hulk erin en zijn imago is al helemaal in orde.


De verbeterpunten ten opzichte van de PlayStation 3-versie van Final Fantasy XIV: A Realm Reborn dan. Allereerst ziet het er allemaal beter uit. Zeker een voordeel dat het landschap veel verder te zien is waardoor vergezichten er prachtig uitzien. Het is de meest gedetailleerde MMO die ik gespeeld heb. De PlayStation 3-versie was 720p, deze versie gooit alles naar 1080p. Prachtig dus, alleen is er een probleem. De dialogen waren al amper te lezen en in 1080p helpt de in te stellen lettergrootte tot 140% niet genoeg om het prettig leesbaar te maken. Als je de ruimte ziet die ze voor de dialoogbox zelf gebruiken is daar zeker nog genoeg ruimte over om het voor iedereen prettig te maken.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi News konu Başlığı Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PS4) . Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2014/05/final-fantasy-xiv-realm-reborn-ps4.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PS4) "

Yorum Gönder