Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

kuzenim 10 yıl sonra tekrar karşıma çıktı


Olay yaz tatilinde başladı beyler anlatıyorum.

Uyarı!! Bu hikayede hala kuzen ve minimum aile değerlerine milli ciksi değerlere ve akla gelebilecek her türlü hassas değerlere fütursuzca ciks anlatılmaktadır. Eğer bundan rahatsız oluyorsanız başlığı okuyup entry girmeyin! Benim sinirimi bozmayın akşam akşam kafayı yedirtmeyin bana!!

Yaz gelmişti. Babam benim bu yoğun istanbul hayatından bıktığımı anlamış ve temiz bir hava almam gerektiğini düşünüyordu.

Yanıma gelip
Babam: Evlat artık sende bunaldın farkındayım. Senin için zor biliyorum en kritik dönemindesin. Bunu atlatacaksın biliyorum. işte bu yüzden bu yoğun stresi anlatmanı daha da kolaylaştırman için senin yazın izmir de tatil yapmana karar verdik. Halanlarda kalacaksın. Onlarda seni seve seve
ağarlayacaklarını söylediler. Neyse yolun açık olsun.

Babam biraz cins bir adamdır. itiraz etmeme fırsat bile vermez. Bu sözleri söyledikten sonra direk evden kayboldum. Bende kafamdaki soru işaretleriyle kala kaldım. Bu doğru bir karar mıydı? Değişiklik bana iyi gelecek miydi? Sevgilim bu durumu nasıl karşılayacaktı derken birden telefon çalıverdi arayan kuzenimdi Ceyda...

Ceyda benim çocukluk aşkımdı. Küçükken ona hayrandım. Benden 2 yaş büyüktü ancak çocukluk aklı ya işte onu çok seviyordum. Halamlar izmire taşındıktan sonra sevgimde onunla birlikte tarih olmuştu. 2 sene önce de Ceyda eğitimini tamamlamak için ABD ye gitmişti. O yüzden ben izmire gitmek konusunda şüpheliydim ama o Ceydadan gelen telefon tüm şüphelerimi silip atmıştı birden.

Aktifliğe göre devamı gelecektir

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı kuzenim 10 yıl sonra tekrar karşıma çıktı. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/11/kuzenim-10-yl-sonra-tekrar-karsma-ckt.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "kuzenim 10 yıl sonra tekrar karşıma çıktı"

Yorum Gönder