Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

sineklerle yaşadığım terörle mücadele tadında olay


odamdaki 2-3 karasinekle barış içinde yaşıyordum. ne ben onları öldürmeye çalışıyordum ne de onlar gece yüzüme gözüme konup beni rahatsız etmeye çalışıyorlardı. sonra bir sabah uyandığımda bunların sayılarının artmaya başladığını farkettim. tabir-i caiz ise k*rt gibi çoğalmaya başlamışlardı. başta sesimi çıkarmadım ancak beni rahatsız etmeye başlamaları sonrası bunları uyardım. buna rağmen özellikle geceleri alnıma, kulağıma, ayak baş parmağıma konarak beni huylandırmaya devam ettiler. artık amaçlarının kötü olduğunu anlamamak için bir sebep yoktu. sonra bir gün gruplar halinde saldırıya geçtiler. adeta bir gerilla savaşıyla karşı karşıyaydım. daha sonra bana odamda özerk bir hava sahası talep ettiklerini ilettiler. bu bardağı taşıran son damlaydı. bir gece vakti bunların saklandığı yerleri tespit ettim. ertesi gün şafak operasyonuyla en kalabalık bölgelerine
baskın yaparak liderleri olduğunu söyleyen büyükçe sineği canlı ele geçirdim. daha sonra bunu erikli f tipi kapalı su şişesine hapsettim. ilk sorgulamamda odanın bütünlüğü için hizmet vermeye hazır olduğunu söyledi bin. aklı sıra beni yiyecek zütveren. daha sonraki sorgularda bu işi demokratik yollardan masa başında bitirmek istediğini, bu savaşın sonunun olmadığını söylemeye çalıştı pekekent. ben ise binlerle masaya oturmam deyip. bu zütvereni şişenin içinde geberttim. sıra diğer binlere gelmişti. liderlerinin öldüğünü duyan binler ayaklanıp odanın içinde isyan çıkarmaya çalıştılar. hemen balkondaki pürmüzü hatırladım. pürmüzle bunları kömüre döndürdüm. kalan 2-3 sineği de oda dışına sürdüm. şimdi huzur içinde kafam rahat yatağıma yatıyorum.        

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı sineklerle yaşadığım terörle mücadele tadında olay. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/11/sineklerle-yasadgm-terorle-mucadele.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "sineklerle yaşadığım terörle mücadele tadında olay"

Yorum Gönder