Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

pelinsulara efendiğilimi bozmadan vrdiğm grp ayarı


Evet beyler bu gün size yaşadığım olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle kendimi tanıtayım 18 yaşındayım üniversiteye hazırlanıyorum. Yaz tatillerinde genelde dayımlarımın bürosunda olurum. Dayılarımın inşaat firması var, yani maddi durumarı gayet iyidir ve kuzenlerimden biri bu sene liseye başlayacak. Kuzenime yeni okulu için aldıkları gömlek büyük geliyomuş dayım rica etti arabasını verip gidip bunu değiştirmemi istedi bende hem biraz sıkılmıştım hemde biraz arabayla dolaşırım diye tamam olur dedim. Bu arada dayımın arabası 2012 model wolksvagen cc. Gömleği değiştireceğim yerin adı okyanustu yani hesaplı alışveriş yapabilceğiniz bi yer zaten her zaman okul elbiseleri oralarda
satılır. Okyanusun oralarda trafik sıkışıklığı çok olduğundan dolayı ve u dönüşü yok orada bende caddenin az aşağısına park edeyim dedim tamda park ettiğim yerde arkadaşımın babasının lokantası var. Arkadaşım beni görünce "işimi halledip gelecem" dedim sonra işimi halledip bitirdim elimde poşetle gelirken pelinsu tipinde 5 tane kız arabanın önünde durmuşlar konuşuyolardı 2 taneside arabanın sağ arka kapı tarafındaydı. Normalde poşeti arabaya koyup öyle arkadaşıma uğrayacaktım ama sırf onlar var hani arabaya gidip poşeti koymak istemedim hava atmaya çalışmak gibi olur diye. onun yerine arabanın ve onların önünden geçtim ve beyler poşetin üstünde okyanus yazıyodu sloganıda "Herkese, Her Keseye" yazıyordu poşetde. Kızlar ben geçtikden huur gibi kahkaha atarak "okyanus, herkese her keseye" falan dediler yüksek sesle sonra tabi ben anladım benimle dalga geçtiklerini çok sinirlendim hemen durup geri geldim arabaya doğru tabi sandılarki onlara bişey diyecem ama ben arabanın anahtarını çıkarıp kilidi açtıkdan sonra kapı kenarındaki kızın elbisesinin omuz tarafından şöyle hafiften tutarak hani nasıl kirli bezi ucundan tutarız ya aynı o şekilde tutup kenara çekip kapıyı açtım poşeti koydum ve beyler yeminle hepsi mal gibi bakıyordular. Yani efendiğilimi hiç bozmadan ayar verdim ardından hiç bişey olmamış gibi arkadaşımın yanına gittim. Yemeği yedim geri geldiğimde hepside gitmişdi. Bu da böyle bi anım sadece anlatmak istedim sizlere uzun oldu kusura bakmayın.


Sevgiler saygılar          

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı pelinsulara efendiğilimi bozmadan vrdiğm grp ayarı. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/11/pelinsulara-efendigilimi-bozmadan.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "pelinsulara efendiğilimi bozmadan vrdiğm grp ayarı"

Yorum Gönder