Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

Bildiğiniz Hikayelerin Aksine


Benim hikayemde ben hiçbir zaman kahraman baş rol oyuncusu olamadım hep kötü adamdım..
Üniversiteye ilk adımını cenabet atarsan normaldır bu başına gelenler.

Yurdumu tutup şehrime yerleşmiştim ertesi gün okulun ilk günüydü  biraz uykucu olduğumdan geç uyanmıştım ve bayadır yokluktan tabı ruyanlanmıştık ilk dersi kaçırmak istemiyordum üsütümü giyinip direk üniye attım kendimi üniversiteden içerlye ilk adımımı cenabetken atmıştım. ilk gün ders olmadı ve geriye dönüp güzel bir duş aldım. ve o günü sikik gibi yurtta geçirdim

Akşam olmuştu bizim pezevenk yurda dönmüştü çocukla geçen 1 haftada kaynaşmıştım çocugun ismi sefaydi 2. sınıftı belli piçin tekiydi akşam yan taraftan arkadaşlar fılan geldi koz ver maça ver gece böyle geçti ertesi gün ilk dersime girmiştim. sınıf güzeldi hoşuma gitmişti çünkü az erkek çok kız vardı :D

Bir hatun vardı ama kız öyle böyle bir kız değildi direk gözüme o çarpmıştı siyah saçlı masmavi gözlü 165 boylarında etrafına şirinlik saçan bir kızdı Dersten sonra kantinin ortamını bi yoklayayım dedim kantine çıktığımda 3 erkek 4 kız bir gurup vard ıbu gurubun içinde o ismini bilmediğim o şekker gibi hatun vardı. oturdum bir masaya .krolar gıbı hatunu kesmeye başladım işin garıp yanı kızda bana bakıyordu. iyce dalmışım onu izlerken bir ara kalkıp kahve alacaktım tam bana bır kahve derken . bir ses duydum iki olsun Sağıma döndüğümde onu gördüm aman allahım bune böyle yarabbim bana bakarak gülümsedi ben takılı kaldım hafif bi dürterek e hadi ödemicekmisin kahveleri dedi. Gülümseyerek kantine parayı verdım kahvelrı aldık oturduk bır masaya yahu bune cesaret .. kıza bak tabı üni 1 iz alışkın degılız boyle seylere sonradan ogrendım kızın ıkıncı senesıymıs .. Sadece yüzüne bakıyordum buda onun hoşuna gitmişti gülüyorduu ee bir ismin vardır herhalde diyince kekeledimm evet var var iice saçmalamıştım ama bu halim hoşuna gitmişti sanırım.. ismimi söyledim senn ismin ne diye sorduğumda irem dedi iice salaklasmıstım ilk okul muhabetıne donuyordu olay toplamam lazımdı. Bu arada arkadakı gurupda bir alay bir muhabet kopyurdu -sen onların kusruna bakma +Önemli değil ee nerden geldin -istanbul ama ben 2.seneliğim +Neden derslerden değil herhalde -Boşver +E ozaman sen buraları ıyı bılırsın banada tanıtabılırısn ben yabancıyım buralara -Olabılır neyse bizimkiler kalkıyor kahve için teşşekür ederim zorla oldu ama * bir gülme Kızın arkasından öyle bir bakıp kaldımkı akşam kendımı yurda atımda sefanın süpriziyle karşılaştım. Yurda döndüğümde sefa kapıda karşıladı beni hiç girme senin artık denize açılma vaktin geldi diyerek beni kolumdan tutu ve yurttan çıkıp bir cafeye vardık cafe güzel bir yerdeydi ve mekanı çok hoştu tam hatunlarla takılınıcak bir mekandı 10 dk sonra 2 tane hatun bizim masaya doğru gelmeye başladı. Ve biraz yaklaştıklarında o an kalbim durucak gibi oldu ve dona kalmıştım Karşıdan gelen irem di.. Biraz daha yaklaştı buz kesılmıştım oda beni görünce bir an aksadı ama yaklaşmaya devam etti yanındada bir sarışın kız vardı ırem bozuntuya vermeden. sefayı yanagından optu sarıldı aşkımm nasılsın dedi o an kendıme geldim aşkım ??? Sefa bana döndü bu irem sevglim olur kendılerı. irem hiç bozuntuya vermiyor. o an ne olduğunu anlamadan irem elimi sıkmış sefanın yanına oturmuştu bile. Gelen hatunun ismide tuğçeydı oda benim yanıma oturdu bunlar muhabet ediyorlar ben hala olayın şokunu üstümden atamamıştım.. irem hiç bozuntuya vermiyordu buda beni şaşkınlık içinde bırakmıştı. nasıl ya sanki ilkez tanışıyormuş gibi davranıyordu tuğçeyse yoluydu belliydi bana yanaşmaya çalışıyor canım fılan dıyordu reyiz direyek :D uzaklaştırıyordum kızı oda bozuluyor sefa iise gülme krıızıne giriyordu irem se kaçamak bakışlarla beni kesiyordu. 1 saat muhabetten sonra tavla turnuvası yapmayı kabul ettık benle tugce iki sevgiliye karşı kaybeden içkileri ismaralyacaktı. Velkelam biz kazandık bileğimde iyidir .. saate epey ilerlemişti kendimizi bir cluba attık . bir masaya geçtik +Valla kusura bakmayın tutmayacağım kendimi iremde iç anam istedin kadar iç diye gaz veriyordu ilerleyen saatlerde hepimizin kafalar güzel tuğçe bana sarmayı bırakmış clubdaki bir kaç arkadaşının yanına gıtmıştı sefada iyce uçmuştu irem yanıma yaklaştı ellimden tutu beni dans pistine götürdü ve dans etmeye başladık ellerini boynuma doladı benim ellerimide belline götürdü.. Kafamı kaldırdığımda sefayı görmemiştim irem elimden tutup beni dışarı çıkardı ve sonrasını hatırlamıyorum sabah uyandığımda kendimi. 3 kızın bana bakarak gülüşme halinde buldum ve bunlardan biride iremdi.. +Lan noluyor burda -Ya gece sızdın bende seni buraya getirdim gel kahvaltı ya +Lan oof Hemen toplandım telefona baktıgımda okula 1 saa t vardı aceleyle yurdun yolunu tutum ve sefanın benı 10 kez aradığını gördüm. Yolda gelirken bir kaç kalhvatı için birşeyler aldım ve yurda girdiğim anda sefa kapıda karşıladı beni nerdesin olum senn Lan mk sen nerdesin asıl parkda sızmısım ya tnerciler sikseydi beni. [diyip sakinlestirdim] bu gülmeye başladı ulann Neyse hadı gel kalhvaltı edelım birşeyler aldım Kahlvatıya oturduk . 10 dk sonra mesaj geldi -Kalhvatı borcun var haberin olsun +Ney ? yalnış oldu galiba başka bir mesaj gelmedi kalhvatıdan sonra hazırlanıp okulun yolunu tutum sınıfa gırdım gıttım boş bır sıraya oturdum . Dersin başlamasına 5 dk kala irem geldi ve yanıma oturdu. oha ebenin amı amaa -Günaydın Hiç bir şey söylemedim ve baya yorgundum kafayı vurdum uyandıgımda 3 . dersti ve kafamda bir kahveyle irem beklıyordu al canım iç kendıne gelırsın .. Tutum kolundan gel benle kantine çıkarttım oturduk bir masaya +irem ne yapıyorsun allah aşkına... -Ne oluyor ya ne yapıyormuşum +Manyakmısın ne bu sefa ya şuan biz ne yapıyoruz -Ne yapıyoruz ? harbi ne oldu Kızda haklı daha bişi yoktukı belkıde cidden sızdım kaldm ondan goturdu arkadaş olmak istiyordur. Benim bu konuşmam sert olmuştu ve başka hiçbirşey soylemeden sınıfa ınmıştı. ve başka bir massaya geçmişti ben sınıfa ınıp yarım kalan uykuma devam ettım ogun boyu uyumuştum okul bıtınce yurda döndüm sefa henüz gelmemişti kafamda bu mesaj atan kimdi acaba Mesaj yazdım tekrar kimsin yine cevap yoktu Oturdum kendime bir kahve yaptım düşünüyordum ulan ya kendı kendıne ehvam yapıyorsun belkide cidden birşey yok büyük tepki vermiştim bir daha irem yüzüme bakarmıydı . aslında hoşumada gidiyordu o hareketleri . ben ne sik yiyorum ya ne yanı sefanın sevgılısınemı. bakacağım yok artık iice sıyırdım ben bu düşünceler içindeyken sefa geldi -Napıon lan yarram +iyi reyiz senden naber -iyi be yengenleydik onu bıraktım geldım yoruldum bıraz yatayım Halla halla yok arkadaş. bu konuşmalar içinde mesaj geldi Ben irem ama artık bir önemi yok.. Hoppala bide burdan yak evet kızı tamamen kaybetmıştımm iice çöküntü bi duruma girmiştim o gün öyle geçmişti sabah kalkıp soguksuyla bır duş aldım yeni bir günnn enerjik başlamak lazım . Aklımda bir plan vardı .. ve onu uygulamya koydum Sabah okula vardım sınıfa gırdım gözüme bir tane orta tipte bir hatun kestırdım yanına yanaştım acaba sıra boşmu oturabılırmıyım tabi dedi gülümsedi Dediğim gibi orta tipde hatunlar hep kolaydır * ... Hemen arkamdan irem gelmişti ben kızla tanışmaya çabalarken yüzüme öyle bir baktıki sanki elinde olsa bir kaşık suda boğacak 4 . derse gelmiştk ben kızla baya samimi olmuştum hata numarasını bile almıştım. irem baya öfkelıydı ama sanırım dünkü tutumumdandır diye fazla takmadım. çıkışta iremi yakalım ve yaklastım dün için k.b harbi saçmalamış dedim bu arada çıkışa doğru ilerliyorduk sefa bekliyordu el kol yapark hop kanka burdayızzzz kaş göz yaparak hayırdır dedı bılmıyorumusn aynı sınıftayız sefa bi işgilendi ama pek bi bozuntuya vermedi hadiya filan derken hadi gel bizle takılalım geçen ektın zaten işim var dediysemde yemedi.. O geçen gittiğimiz cafeye gittik oturduk fılan muhabet devam ederken onlar konuşuyor ben telle uğraşıyordum aklıma buse yi yoklamak geldi bu orta tipli dedim hatun msj attım +Nasılsınn -eh işte sen nasılsın +ondan ya bak ne dicem müsaitmisin Sanki bu mesajı beklıyormuş gibi -Evet evet bende sıkılmıştım Ulan dur ne yazcam bellı degıl heycan yaptı Cafenın adresı verdım 10dk sonra geldı zaten ıremle bı göz tanışıklıgı vardı sefayla tanıştırdım ve oturduk irem irilti olmuştu kıza ama sefa var diye bozuntuya vermıyordu. sefa birden hadi be bişiler yapalım dedi Busede bowlingemi gitsek diye söylendi sefada bunu onayladı ama iremde tık yok e madem oyle gidelim diyince ben yarım saatlık bir yol sonrası bowling salonuna vardık Buse sandığımdan daha yollu çıktı. Oyuna başladık sanırım irem hırs yapmıştı ve oda planımı görüp blöf atıyordu. sefaya her atışta sarılıyor öpüyor du buse de iremden cesaret almış olacakki oda sarılıyordu filan bir ara kaptırdı kendini geldi yanağımdan öptü iremin gözleri açıldı . ateş çıakrıyor ejderhaya döndü mk kızı Oyunu onlar kazandı irem sankı noldu mk kızı der gibi bir nispet yaptı orda akşam üstü olmuştu ve sefa iremi bende buseyı bırakmak için ayrıldık.. Buse yurtta kalıyordu yurda vardığımızda bugun için teşşekür ettim +teşşekür ederim bu gün için kırmadın geldin -nedemek ben teşşekür ederim diyip tekrar bir öpücük konudurp yurda girdi. Aslında çok iyi bir kıza benziyordu ama benim için bir araçtı söve bilrisiniz beyler bana. Buseyı bırakıp yurda döndüğümde sefayla yolda karşılaştık suratı asıktı ne olduğunu sorduğumda iremle kapışmışlar .. La noldu iyiydiniz ya dediğimde bende anlamadım ki birden hallendi sanırım kaldıramadı . Neyse olum takma diye tesseli ediyordum yurda atık kendımızı o gece arkadaşlar geldi koz ver maça ver standart bir üni gecesi yaşadık gece saat 2 gibi dahıldı herkes yatağa geçtim telefona baktıgımda 3 tane mesaj vardı 3 ü de buseden di Bu gün için tekrar teşşekür ederim Heyyyy Oldu ozaman yatıyorum Cevap vermedim sabah yıne rutin bir üni sabahı tutum okul youluınu vurdum kafayı sıraya kafamı kaldırdımda 2. dersin sonuydu yanımda buse vardı benı ızlıyordu... bu kız iice kaptırdı kendını bana -Günaydın uykucuuuu +Günaydın Kızın mesajalrına cvp vermedım yınede konuşuyor benle ne kadar iyimserlann... o an farketimki irem sınıfta yoktu. mesaj at be olum sor nerdesin.. bu kadar naza çekme kendını be. gururu kırıp yazamadım buseyle muhabet gitti ders sonuna kadar dersler bitti kantine çıktım bır kahve içmek için busede arkamdan geldı oturduk muhabet edıyoruz measj geldi nerdesin Mesaji atan iremdi.. +Buse canım benim işim çıktı devam ederiz canımm -Peki ozaman Diyip ayrıldık.. iremi aradım hemen.. +Alo -Nerdesin herzamanki cafedeyim gel kappatım telli cafenin yolunu tuttum cafeye vardığımda irem oturmuş beni bekliyordu -Ya sen ne yapmaya çalışıyorsun +? ney ne olmuş -Bide anlamazlıkdan geliyor +Neyi ? ( madem bana ayak yaptın ne yapıoruz sefaya dedin) -Beni gör diye öleyim mi illa ... +irem sen söylemedin mi birşey yok diye aramızda. Hiçbirşey söylemdi sustu o kız bırdaha yanına oturmayacak dedi ve çıktı gıttı... Annasını sıkım bir kere şansım tutsun be iremin kafaden çıktıgını gören sefa yanıma geldi sinirli ve öfkeli bir halde... -Hayırdır bilader? +Olum bende seni arıcaktım şimdi otur Nasıl bir inasnım mk ayakta 10 yalan yazıyorum -Ne diyorsun oğlummm +Reyiz otur bi dinle bee Sakinleşti az da olsa +Olum bu gün irem ağlıyordu ne oldu dedim sefayla kavga eetik dedi ne oldu dedim çıkışta konuşalım dedi. Ayrılacakmış senden daynamıomuş artık çok bunaltıyormuşşun kızı bende ikna etmeye çalıştım ayrılmasın diye.. Çocukda bu söylediklerime inandı neden knk be naptım ben diyor dert yanıyordu biraz daha yalan siktim . öyle böyle atlatım bu kazayıda . Tuttuk yurdun yolunu... yurda vardık iice kafası dagılmıştı bende yeni yalanlar sikiyordum olum dıyorum tamam dur bakalım bulursun bır yolunu . ayrılmaz tesseli etmeye çalısıyordum bu arada mesaj gelmisti -iyigeceler canımmm napıoyusun Mesajı atan buseydı şimdi senle uğraşamam amk... Gece boyu dertleştik sabaha buluyordu yattığımızda sabah kalktığımda acelleyle giyindim çunki ilk ders kaçmıştı okulun yolunu tutmuştum herzmanki yerime yöneldiğimde iremi orda gördüm busenin yanına oturmuştu bu açıkcası bana bir mesajdi arkada boş bir sıraya geçtim vurdum kafayı yattım 3 . ders ortalarında uyandım kantine çıktım kendıme gelmelıydım bir kahve içtim buse geldi oturdu neden cevap vermedin mesajıma +aa mesajmı atın canım benm tel bozu kya -aaa ölemi canım yaa ya çıkışta birşeyler yapalım mı dicektim +Ya k.b canım işim var ya başka sefere yüzü düştü ama şuan yeri değildi cidden irem mevuzusnu çözmem gerektii Ben buseyle konuşurken bizi irem izliyormuş buse kalktı sınıfa gıttı bu arada irem geldi oturdu -Ne dedim sana ben. ya +Kızım manyakmısn dün ne oldu bılıyormusun senn sefa bizi gördü bin tane yalan söyledimmm -Neeee +Git çocuğun gönlünü al inanamyacak bana Allahtan alltan aldıda gitti çocugun gonlunu almış ders çıkışı sahile indim oturdum kafayı dinlemek için. Sefa mesaj attı kral adamsın oğlum saol cevap vermedim yaktım bir sıgara oturdum sahile 2 saat boyunca denizi izledim. kafada bin türlü şey ben ne yapıyorum lan ben bumuyum mk. aradım buseyı +E hadi buluşuyormuyuz - Nerdesin +Sahildeyim gel 45 dk sonra geldi yanakdan öpüştük ee ne yapıyoruz bakalımmm -Ya nebileyim ne yapalımm ya sinemayamı gitsek +E varmı güzel film bari -Bakarız birşey ya Neyse sikim sonik bir sinema filmine girdk anladım amacı fılm ızlemek degıl orda işi bitirmek isitoyordu bende kafada kurordum en ıyısı buseye yaklasmakdı yoksa olaylar kopacakdı.. iremle koyverdim kendimi akışına bıraktım filmin ortalarında elimi tutu ve sonalrına doğru kafasını omzuma koydu ve boynuma ufak öpücükler kondurdu ben bıraz daha yaklasınca dudaklarımdan okadar ıslak bir şekilde öptüki film bitti çıktığımızda kız direk elimden tutu hoppalaaaa ne oluyor lannn. Hayda (rasim reyiz ) ne oluyo lan ulan ya hatun koluma yapıştı bildiğin tutmadı amk eve götürecek sanki hani okadar da tıpsız değil ha oluru var artık dönüşü yok böyle gidecek bu iş başka çaren yok. lan yurt oda arkadaşın lan nasıl ... lan nasıl yapıcan yaptınmı nolcak nasıl bakıcaksın yüzüne hadi onu siktir et sen aynaya kendıne nasıl bakacaksın.. Bu arada buse kendisine bir dünya kurmuştu ve o dünyada çok mutluydu. he bide bu kız. bu kız ne olacak olum. okadar umut verdin... arkana bakma devam et. Buse gözlerime bakarken gözleri parıldıyordu. cinemadan çıktık buna pamuk şeker aldım cocuk gibi sevindi boynuma sarıldı . sanırım kendımı tesseli ediyordum belki iremi unutmak için yeni birş aşk lazımdi.. Tabı ben bunları yaşarken iremden çoktan 2 tane mesaj gelmişti.. Napıyorsun -Buseylemisin yoksa Kızın 6.hissi felaket mk nereden anladın yuh mk yuh burdan anlıcanız üzere bu kız bana dünyayı dar edecekdi. Busenin yüzündeki masum mutluluğu görünce mutlu olmuştum bir an unutmuştum bu yaşadıklarımı. buseyi yurduna götürdüm bıraktım kulağıma yaklaşaran seni seviyorum diyip ufak bir öpücük verip koşa koşa yurda gitti bu arada yağmur başlamıştı.. sırıl sıklam :D olmuştumm amk kızı yurdu taa ebesinin amında lan... Yurda dönene kadar sırılsıklam olmuştumm ve ertesi gün allahdan okul yoktu çünkü şifayı kapmıştım.. Yatak döşek yatıyordum .bana sefa bakıyordu düşünün mk nasıl bır insan bu cocuk ya ben neler çevırıyorum .. Yok arkadaş irem mevzusu benim için artık kapanmıştı buseye odaklamıştım kendımı mesaj attı -Napıyorsun sevgilim Dur bi be mkk yavass +Yatak döşek yatıyor sevgilin. -Ne oldu aaa +Ne olcak dün sırıl sıklam ettin beni ya :D -aa ya kıyamam aşkım özür dilerim FF klasik sevgili muhabetleri mk. o gün öle hasta ölü gibi geçti. Ertesi günün sabahında biraz daha iyi hisediyordum kendimi hatta dışarı çıkıp temiz bir hava alayım dedim almaz olaydım indim sahile bilin kimle karşılaştım.. Oturdum banka denizi izliyordum ki karşıdan gelen iremdi geldi yanıma oturdu kalktım gitmek istedim kolumdan tutu noluyoruz ya dedi +irem uzatma oluru yok var git yoluna -Ne diyosun ya sen .. +Anladığını söylüyorum ya manyakmısın yengemsın lan yengem bu adam dün ben yatak dosek yaterken bana baktı mk saçmalama -Hep o buse yüzünden değilmi. sen gör bak ne yapıcam ben o kızı Hayda anlamıyor mk sorunlu kız +Saçmalama irem ya Kalktım gittim mk bir hava allalım dedik iyki buseyi aradım +Canısı hadi hazırlan kahlvatıya gidelimmm -Oy canını yediğimm 30 dk al beni yurdun önünden +Tamm canım istemye istmeyede olsa kendımı zorluyordum olmalıydı ... hem kız temız bır kızdı . buseden ıyısınımıo bulacaktım... 30dk sonra kızı aldım sıradan bir cafeye gittik güzel bir kahlvatı yaptık tam kalkacagımız vakıt busenın bır iki arkadsı geldı onlarda eşli. oturdular yanımıza bizde buyur etmek zorunda kaldık. muhabet fılan dekren tanıştık busenın arkadaşı ezgi ve sevgilisi bizim bolumden ama 2.sınıfmıs elamanın ismi kadir di. tanıstık elaman sıcak kanlıydı ezgiyse fıldır fıldır irem gibi bir hatundu aman buse . senın bunlarla ne işin var balım. valla kendine yazık edersin balım sen bunlardan uzaklaş en iyisi ben bu düşünceler içindeyden ezgi bi rahat durmuor ya biz sinemaya gidiyoruz sizde gelsenize haydaaa busede sanki bunu beklıyormuş gibi dielimii aşkımm bölye dudaklarını yaya ya okadar şapşal bi hal aldıkı suratı hayır diyemedim yala tamam gidelim sevgilim dedim aynı yüz şekliyle kadirle eziginin hoşuna gittiki güldüler neyse tutuk sınemanın yolunu gırdık fılme ezgiyle fılm boyu yiyştiler mk ben size ev bulurdum ne sıneması mk. biz seviscez deseydiniz ytrdi buse koynuma yattı fılmı ızledık tabı bızde az degılız bızde yiyistik ama onlar kadar değil filim çıkışı itliğine Ya odeilde film konusu neydi diye sorunca herkes kahkahaya boğuldu kadir ve ezgiyle vedalaştık buse bana sahilde oturalımmı diye sordu ama olmaz orası irem bizi orda basma ihtimalı çok yuksek başka yerde oturalım olmazmı - olmaz nolurr iyi bakalım ben başıma gelecekleri biliyorum amaaa... Mk iremi sanki sahile pusu kurmuş mk sahilde oturdukdan 10 dk sonra irem belirdi karşımızda geldi tam ortamıza oturdu. -Gençler bu ne güze süpriz -Ee neler yapıosunuz bakalım +Bizde tam kalkıyoduk dimi busee Buse : evet aşkım Hasssıktır aşkını sikim seninn... irem birden şok oldu olduğu yerde kaldı biz kalktık buseyi yurda bıraktım bende kendı yurudma donmek için yola koyuldum telefonda 4 tane cevapsız arama ve 6 tane mesaj vardı.. hepsi ireme aitti allahım nasıl birşeye bulaştım ben ya.. Yurda vardığımda sefa çıkıyordu nereye lan dıye sorduğumda iremle buluşacağım diye cevap verdi oh be bir kaç saat rahatım cevap atmadım buseye mesaj attım canım ben az dinlenyıım yatıyoru msenı sevıyorum msj atıp yattım kalktıgımda sefa gelmıştı ve benı sarstı kalklan kalkkkk eyvahhh .noluyor lann Amına sokayım kesin irem söyledi eyvah şimdi curcuna kopacak mk yüzde yüz atarlar yurtan bu kavgadan dolayı amk nasıl bakıcam miletin yüzüne hay annanı sıkım kan ter içinde yatakdan fırladım ne oluyor lan dedim Oğlum bizm elamanlar geldi batak atcaz gel sende Hay annanı sikimmmmm. Bian oh çektım tamam tamam gelıyorum siz ayarlayın ortamı dedim bir oh çektim telefona baktıgmda irem başka bir mesaj yada cevapsız aram yapmamıştı buseye mesaj attım sevglım uyandım bennnn arkadaslarla takılcaz.. Buseye hiç hesap sormuyordum çünkü güveniyordum .. okadar masum okadar aşktıkı bana başkasıyla kırıştırması imkansızdı yanı .. Bütün gece geleneksel üniversite oyununu oynadık hep kaptırmışız okulunda olmamasının verıdıgı rahatlıkla gece 4 de bıtttı oyun bu arada bizim sefayla arkadaşlığımız dahada ilerliyordu sabah 4 de yattığımız için öglen 3 de kalkmıştım o gün ve buse 6 kere aramış 4 kerede mesaj atmıştı bana birşey olduğundan şüpelenmiş sanırım gerçi haklıydıda saat 3 e kadar insan napar mkkk Uyandıgımda ölü gibiydim bir duşla kendime geldim buseyi aradım canm merak etme kaptırmışsız kendımızı sabaha kadar takıldık fılan oda baya güldü öldün sandım fılan dedi dedim yok daha dil biraz daha çekeceksin benden öle kolay ölürmüyüm neyse böle salak salak muhabet etikden sonra telefonu kappatım sefa hadi çıkalım bıraz erkek erkege takılalım dedı kıramadım çıktık Bilardoya gittik övmek gibi olmasın ıyyımdır verdım istkaayı elıne bunun ama sefada iyi şakamaka baya sardı iyi rakıp oldu bana bu arada konuşuyoruz +Lan naptın duzeltınmı arayı iremle -iyi gibi ama her an kopacakmış gibi knk Birşey diyemedım -Senin buseyle nasıl gidiyor +Oğlum nerden haberin oldu mk senin söylemedmki sana -irem söyledi knk Hassss mk. bu karının ölmesi lazım mk. benim kurtuluşum yok.. Şakamaka yarın okulda var tüm okul ögrenecekti gerçi benim için daha iyi mk ögrensinki belki irem mevzusu tamamen kapanır mk [umud fakirin ekmeği demişler] Bilardoda eline verdikden sonra yurda döndük yorgunluk vardı birde yarın okul anlaşılan bugun erken yatılacaktı sevglimi aradım 15 dk onunla ılgılendım sonuçta bu karıları ılgısız bırakmaya gelmıyor arkadaş. yaa bu arada iremden haala ses yoktu sanırım bıraktı peşimi. diye düşün meye başlamıştım Sabah oldu şık bır kıyafet güzel bi combin tutum okulun yolunu okula vardım ama uyumak yoktu artık . Hemmen busemın sırasına oturdum buseyı beklemye başladım işin aksine o gün buse gelmedi ve hiçbir mesaj atmadı halla halla okul bitti yurda döndüm ne oluyor mkk aradım buseyi açmadı yurduna gıttım bir arkadaşını tanıyordum bana bursaya döndü dedi ney ? ne alak noluyor lan halla halla neyse dedim yurda vardım akşam yine aradım çalıyordu ama açmıyordu Gece mesaj geldi aşkım merak etme beni iki güne döneceğim.. yazmıştı sonra aradığım da telefonu kapalıydı haydaaaaa Bu arada sefa mutluydu sanırım arayı duzeltıyordu oh şükürr Sabah okula gitmedim indim sahile yaktım bir sıgara halla halla ne dönüyor ulan bir muhabet var ama hadi hayırlısı. mk irem mesaj attı burak özür dilerım sanırım saçmaladık. buluşup konuşablırmıyız . HALLA HALLA HARBiDEN NE OLUYOR LANNN sefanın bızı bulamayacagı bır cafe soyledm oraya geldı bulustuk -Nasılsın +iyi sen -iyi k.b sen haklıydın ya biz ne yapıyoruz +Sen ne yapıorsun biz deil -Peki tamm bundan sonra arkadaş olalım +Peki Normal muhabbetik ettik sonra bu kalktı gıttı ben bıraz daha oturdum buseyı aradım hala kaplıydı telefonu. ne yapsam ne yapsam bütün gün boşum mk ne yapsam derken tam cafeden çıktm ezgiyle kadrıye rasladım selamlaştık halhatır fılan derken buseyı sordular bursaya döndü ya ailesinin yanına fina geçiştirdim en iyisi sefayla takılmaktı bugun Sefayı aradım oda ıremle bulusacagını soyledı haydaaa kaldıkmı yalnız . sahile indim oturdum yaktım sıgaramı 1 saat orda eğlendım tam kalkacakken bir mesaj geldi bilmediğim bir numaraydı.. Halla halla ben bu numarayı daha önce hiç görmedim mesajda -Naber yakışıklı +Kimsin -Önemi varmı Cevap atmadım 10 dk sonra bir mesajdaha geldi iremi biliyorum desem hassssktr mkkkkkkk ebeni sikeyim ama ha noluyorlan bir bırakın beni mkk +Kimsin dedim -Canım senın sorgulama hakın yok artık ben sorucam sen cevap verıceksin +Nediyorsun ya. Cevap atmadım yarım saat sonra mesaj geldı -sefa diyorum bilse ne güzel olur El mahkum.. +Ne istiyorsun söyle -iremle nezaman başladı +Ne başladı ya başlama fılan yok -Bırak şımdı. anlat +Ne anlatayım yazılıyordu olmaz dedım defetım Yalan mk yalanın danıskası... yok kardeşim birakmayacaklar en sonunda basıcam hepsine aaa :dddD -iyide ben öyle bilmiyorum +Sen ne biliyorsun gel buluşalım öyle anlat -Olmaz +Neden olmaz Burdan anladım ki bu ya iremdi yada iremın yazdırmasıyla bir arkadaşıydı tamam sıkıntı yok şimdi istedım kadar taşağa alabılırdım +Yahu bi o gül cemalını göreyim dedim amma neyse -Sen beni boşver buseyi neden kualnıyorsun +Ne kulanması deli gibi aşığım ben ona bitanem o benim -Uydurma +Çok ciddi düşünüyorum çocuk fılan -Sefa da senden düşünürmü acaba Hasss Hayatımda yedıgım sıralı laflardan bırıydı ama şimdi yiğidi vur ama hakını ver mk.. tebrik ettim bu lafı ıcn +Neyse gülüm birdaha mesaj atmasin .. -Sen galiba ciddiye almıyorsun +Neyi -Yok birşey. Başkada bir mesaj atmadı tamda düşündüm gibi iremin oyunuydu ama bizde okadar saf değilliz be anam bu oylanmayla akşamı etmiştik. Gece oturdum 2 paket sıgaraya yakın içmişimdir sıkıntıdan .. Mk nerden bulaştım ben böyle işleree neyseki gece busemden mesaj gelmişti sevgilim ben geldimmmmmm Hemen aradım sert bir tonla +Nerdesin sen yaaa -Ya aşkım +Ne ya aşkım manyakmısn nereye gitin ne haber verdin ne birşey ne yapıyorsun sen -Ya ailevi bir mevzu vardı +Haber vermeliydin -Haklısın aşkım ozurdılerım Alttan aldım kıyamadım +Özledim amaaa -Ben nasıl özledim bir bilsennnnnnnnnnnnn uzatıyor bıde ıpne oyle bı tatlı oluyordukı +sabah kalvahtı edıp gıdelım . daynaamam görmem lazım senii -Taamam sevgılım benı sabah 7 de al yurdun önünden +tamam sevgılım -Seni seviyorummm +Bende balımmmmmm Keyfım yerıne gelmişti sabah 7 de yurdun önünden aldım busemi. Busemle kahlvatı için geçen gitimiz yere gittik ama bu sefer daha bi sıcakdı çok özlemişti beni okadar içten sarılıyor öpüyorduku kalhvaltı ederken kendı elleriyle yediriyordu resmen birde surat ifadesi mimikleri filan of of of ölürüsünüz okadar tatlıydkı sırf onu izlesem doyardım güzel bir kahlvatı etmiştik çay içiyorduk Birden Buseye mesajgedi kimmiş dediğimde numarayı tanımıyorum aşkım dedi mesajı aç dedım açılıyor sanırım Multinmedia mesaji deid halla halla Biraz sonra ortalıgı bı sesızlık kapladı.. busenın yuzu düştü .ve bana bakarak ? buneee haydaa noluyor yaa fotoğrafı gorunce şok oldum demek iremin numarası buymus biz bulustugumuzda biri fotomuzu çekmiş ... vay uyanık orospu seniiiii Sevgilim açıklayabilrim bi dinle demeye kalmadan buse masadan kalktı ve gitti amına kodum iremi seni kaşar... Ama bu yanına kalmaz.. Herkeseten allah razı olsun hepinize hayırlı geceler kardeşlerim yarın gece allahin izniyle beraberiz yine
İnci Sözlük Hikayeleri, Hikaye Arşivi, İnci sözlük efsane hikayeler, inci sözlük hikaye arşivi, komik hikayeler, inci sözlük komik hikayeler, -- Gençler ilginize göre devamı gelecek . Yorum atabilirsiniz.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Bildiğiniz Hikayelerin Aksine. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/bildiginiz-hikayelerin-aksine.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: Memur Site -

Belum ada komentar untuk "Bildiğiniz Hikayelerin Aksine"

Yorum Gönder