Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

Cafedeki Kıza Çok Fena Rezil Oldum


her zamanki yerde güzelce yemeği yemiş hesabımı ödemeye gidiyordum, yarim altin'ın parası yokmuş yoksa hep o öderdi. 3 haftadır aynı saatte aynı yerde hep orada yiyorum.

hesabı yine o tatlı gülüşüyle derya hanım alıyordu. daha hiç konuşmamıştık bugüne kadar ama istiyordum konuşmak çok tatlıydı kevaşe.

tam çıkarken daha fazla tutamadım kendimi sesimi duysun 2 kelime geçsin diye hadi görüşürüz diyecektim.


tam ağzımdan "ha" hecesi çıktı o ara size oluyor mu bilmiyorum hani bir şey söyleyecekken tam 1 hece çıkar vazgeçersin o an söylemeye öyle dona kalırsın o an oldu işte bana.

"ha" dedim kaldım öyle tip tip bana bakıyordu devamını beklercesine. bir yere bağlayamadım kelimeyi aklıma bir şey gelmedi ve haaaaaaaaaaa sçikibükü kelimesi fırladı bir anda.

şaşırmışa döndü karı öyle baka kaldı. hemen koşarak uzaklaştım mk. zihinsel özürlü sanacak kesin bir daha siksen gitmem

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Cafedeki Kıza Çok Fena Rezil Oldum. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/cafedeki-kza-cok-fena-rezil-oldum.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Cafedeki Kıza Çok Fena Rezil Oldum"

Yorum Gönder