Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

aleyna tilki nin şarkısındaki mantık hatası


İnternette bu başlığı gördüm ve siz okurlarımız için paylaşmak istedim.
Yazı aynen şöyleydi "

evet beyler her gün aleyna tilki hakkında haber görmekten ben de bıktım ama bu ibretlik hatayı sizlerle paylaşmak istiyorum.

şarkının bir yerinde 'mazlumun ahı aheste aheste alınır' diyor.bu ne demek aq ? bu sözün aslı 'alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste'dir. yani şarkı sözündeki gibi mazlumun ahı aheste aheste alınmaz,aheste aheste 'çıkar'.

o kadar fanın varmış keşke bi tanesi çıkıp sana atasözleri ve deyimler sözlüğü hediye etseymiş amk."

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi İçinden Geldiğince / Magazin Heryerde / Müzik Dünyasından Şarkılarda Olsun konu Başlığı aleyna tilki nin şarkısındaki mantık hatası. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/aleyna-tilki-nin-sarksndaki-mantk-hatas.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "aleyna tilki nin şarkısındaki mantık hatası"

Yorum Gönder