Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

Otobüste Yanımdaki Kız Feci Osurdu


benden başka kimse anlamadı onun osurduğunu çünkü yan yanaydık ve kendi kıç bölgemde titreşimi hissettim.

çok güzel kızdı aslında böyle bir şey yapması beni üzmüştü. daha sonra koku hafiften yayılmaya ve kız da bunun farkında olduğu için kızarmaya başladı.

tabi ben hiç durur muyum ? hemen camı açtım ve ayağa kalkarak;

hanımlar beyler, az önce talihsiz bir şekilde otobüsün içine osurdum. burnunuza çürük kavun kokusu gelebilir, aldırış etmeyin, siz hiç osurmadınız mı? sen şoför amca, akşam televizyonun
karşısına yatıp ntv sporu açtığın zaman, burnunu karıştırırken hiç inletmedin mi ortalığı ? çocukların odada gülmedi mi hiç? sen, şişman olan kız, sen hiç deprem etkisi yaratmadın mı zeminde? klozeti parçalamadın mı hiç? beni hor görmeyin arkadaşlar, evet osurdum, ama bilinçli değildim. sadece osurdum diyerek gözyaşlarımla beraber oturdum. yavaştan bir alkış sesiyle beraber yıkıldı minibüs. şoför deli gibi kornaya basıyor ve herkes zart zurt osuruyordu. sonra yanımdaki kızla göz göze geldik. gözlerini kapatıp bana doğru eğildi. heyecandan kalbim çıkacak gibi olmuştu. ben de gözlerimi hafif kapatıp eğildim. ağzını uzattı hafif araladı, yaklaştık, gaaargh diye bi geğirdi amk kevaşesi kendimden geçtim. direkt gömdüm kafayı, müsait bi yerde indim.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Otobüste Yanımdaki Kız Feci Osurdu. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/otobuste-yanmdaki-kz-feci-osurdu.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Otobüste Yanımdaki Kız Feci Osurdu"

Yorum Gönder