Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

Romantizm Olsun Diye Sandal Kiralayalım Dedik


kızla beraber aldık 6'lı biramızı açıldık denize.

ben sırtımı ufuk tarafına vermiş ahenkle kürek çekerken o da karşımda birasını içiyor, kajusunu yiyor, bir yandan da türlü şebeklikler yapıp beni güldürmeye çalışıyor.

arkadan güzel bir müzik de çalıyor falan derken baya ilerlemişiz. baktım geri dönerken sıkıntı olacak bıraktım kürekleri geçtim kızın yanına.

biralar da bitmek üzere kafalar hafif çakırkeyf, daldım boynuna oynaşmaya başladık. tam işi ciddiye bindireceğim engelliyor tabi.
oramı tutma, buramı elleme, kulağımı yalama gibi kezbanlıklarla ömrümden ömür yiyor.

kaç saat böyle güreştik bilmiyorum, bir baktım hava kararmış, güneş batıyor. neyse ki akıntı bizi kıyıya doğru yanaştırmış biraz biraz, içim rahatladı. tam geçtim küreklere bir adam sesi duydum.



'yiğeeeennn huuooppp' diye bağırıyor biri. biraz ötede bi balıkçı takası. üstünde 4-5 tane adam, bize bakıyorlar. kız var bi de yanımda hayırdır dayı!? diye sert bir tonda bağırdım ben de.

'biz burada gümüş balığıyla, istavritle uğraşalım, adam köpek balığını götürmüş baksanıza ya ahahahah' diye anıra anıra güldü bana bağıran. sonra yanındakine döndü yine bağırıyor tabi biz de duyalım diye, 'ısırır mı bu hikmet?' diye sordu. hikmet 'ısırmaz mı kaptan, koparır şerefisizim' diye cevap verdi.

benim kafa attı tabi. kız da sindi sandala kaldı. 'adam gibi konuşun lan orospu çocukları' diye bir bağırdım ama inlettim ortalığı. bir baktım takada kimse kalmamış. saniyesinde pata pata pata diye çalıştırdılar motoru bize doğru geliyorlar.

yapıştım kürekleri kıyıya doğru çekmeye başladım ama imkansız yani. ağzımla pata pata pata dedim yine olmadı. adamlar motor gücü kullanıyor, çağ olarak ilerdeler.

kıza 'ben elimden geldiğince seni korumaya çalışacağım çisem, ama ikimizin arasında bir tercih yapmak zorunda kalırlarsa, seni sikeceklerdir... ' dedim dürüstçe. başladı ağlamaya amına koyim.

taka geldi götümüzün dibine kadar. adamlar baktı kız ağlıyor. 'naptın lan kıza?' diye bağırdı bana kaptan olan. 'abi sizden korktu, babası da yok bunun, öyle duygusal zaten hep ağlar. şehitmiş babası' dedim. 'yapma ya' dedi hikmet abi.

'şaka yaptık biz kızım' dedi kaptan. 'hadi bakın keyfinize' dedi hikmet abi, uzaklaştılar.

ben hep altıma falan işemişim zaten. dedim atlayayım şurada, siktirip gideyim bu hayattan. baktım çisem ağlayınca bi tatlı olmuş. çıkardım pantolonu.

-yarim altin

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Romantizm Olsun Diye Sandal Kiralayalım Dedik. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/romantizm-olsun-diye-sandal-kiralayalm.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Romantizm Olsun Diye Sandal Kiralayalım Dedik"

Yorum Gönder