Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

Uçakta Rezilliğin Dibine Vurdum


Evet beyler anadolujetin uçağında oluyor bu olay. Cuma akşam amk ya yemeği fazla kaçırmış, iki gündür de fırsat bulup çatır çatır sıçmamıştım.
 Cuma günü cumaya da cenabet gittim diye oldu bu olay zaten, rezil oldum amk.
Neyse beyler konuya gelelim, iki gün boyunca x şehrinin en güzel, en acılı yemeklerini hapur hupur  yedim amk. O ekmek yoksa pasta yeyin diyen şıllık o hallerimi görse, ekmek yoksa bu yarrak yesin amk derdi. Neyse beyler, memlekete dönmek için bileti aldım geldim havaalanına, check-in ffalan neyse başladım beklemeye amk ucak saatini. Beklerken iki gündür yediğim acılar o zütümün basurunu tırmalamaya, bırak bizi çıkalım isyan-devrim-özgürlük
sloganlarıyla kendilerini dışarı atmaya çalıştı,
hemen koştum tuvalete, zütüme benden izinsiz gösteri yaptığı için peçete ve tazyikli suyla müdahale etmem gerekiyordu, yoksa baksırı falan parcalayıp  hükümeti düşüreceklerdi. Neyse beyler koştum tuvalete amk yerinde en az 6 kişi sıra bekliyor,
- beyler biraz rahatsızım deyip girdim ilk boş yere çöktüm tuvalete, dışardan sesler konuşmalar falan stres oldum amk zorluyorum zorluyorum yok amk kan ter içinde çıktım heladan,  amk yapamadım söve söve döndüm geri

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Enteresan Olaylar / İçinden Geldiğince / Takara Tukara konu Başlığı Uçakta Rezilliğin Dibine Vurdum. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/10/ucakta-rezilligin-dibine-vurdum.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "Uçakta Rezilliğin Dibine Vurdum"

Yorum Gönder