Blogger tarafından desteklenmektedir.

En Popüler Yayınlar

fernando pessoa kimdir?


vatanı portekiz dili olan, portekiz edebiyatının mihenk taşı aşmış edebiyatçı.
kendisinin sandığından çıkan 25.000 küsür belge halen daha tam olarak elden geçirilmiş değil. ancak elimizde olan daha doğrusu çok az bir kısmı türkçeye çevrilen o güzel yapıtlar bile onun ne kadar önemli bir dünya şairi olduğunu özetlemeye yetiyor.

"tanımaya başlıyorum kendimi. ben yokum!
olmak istediğimle başkalarının gözündeki
ben arasında boşluğum ben.
ya da o boşluğun yarısı, çünkü orada da hayat var...
sonunda ben oyum işte...

ışığı söndür, kapıyı kapa, son ver koridorda terliklerini sürüklemeye.
rahat bırak beni odamda tek başıma.
aşağılık bir yer bu dünya." - alvaro de campos kimliğiyle yazdığı bir şiir. uzaklıklar, eski denizler kitabından.

Linki Arkadaşlarınla Paylaş

URL: HTML link code: BB link code:
Haberin Kategorisi Ödev Aramıştım / Sorunun Cevabını Arıyorum konu Başlığı fernando pessoa kimdir?. Bu haberi paylaşacağınız URL http://yenisozluk.blogspot.com/2016/06/fernando-pessoa.html. Teşekkür ederiz
Ditulis oleh: MemurSite.Com -

Belum ada komentar untuk "fernando pessoa kimdir?"

Yorum Gönder